MK23 NBB Pistol Ervaringen

Taiwangun haalt producten die niet meer op voorraad zijn automatisch van de website, totdat ze weer op voorraad zijn. De STTI MK23 die ik bezit (heb hem uiteindelijk gekocht dankzij dit topic, bedankt allen!) heb namelijk wel bij Taiwangun gekocht toen ie nog in stock was.

De FPS zonder silencer is bij mij rond de 280, met silencer 380. Dus de inner barrel heb ik uit de silencer verwijderd. Afgelopen week heb ik het geheel geupgrade, maar daar heb ik nog geen resultaten van. Ik heb hier geen FPS meter, helaas. Over de JC kan ik je dan nu ook even nog niets zeggen.

De replica waar je naar doorlinkt is absoluut een andere, het is geen MK23. Desondanks wel een geinig dingtje voor als je geen silencer wilt, denk ik.

Hij is er toevallig weer op taiwangun sinds vandaag heb ik gezien! Welke upgrades heb jij erin gegooid? En zou je mij als je resultaten hebt hier wat over kunnen laten weten? Ik ben benieuwd hoeveel fps je hebt met je gekozen barrel lengte!

Ohja, ik zit ook even te kijken naar een holster. Wat gebruiken jullie? Ik zie bij taiwangun ook holsters voor de USP, maar heeft iemand hier ervaring mee of anders een goede aanrader?

Hij is er toevallig weer op taiwangun sinds vandaag heb ik gezien! Welke upgrades heb jij erin gegooid? En zou je mij als je resultaten hebt hier wat over kunnen laten weten? Ik ben benieuwd hoeveel fps je hebt met je gekozen barrel lengte!

Ohja, ik zit ook even te kijken naar een holster. Wat gebruiken jullie? Ik zie bij taiwangun ook holsters voor de USP, maar heeft iemand hier ervaring mee of anders een goede aanrader?
De TDC, met een (ML) bucking en goede barrel is toch wel echt het belangrijkste.
@Rebelattack heeft hier eigenlijk bijna alles al verklapt. :)

Ik heb de Hadron TDC Mod, een Hardron H-key, Maple Leaf MK23 barrel (150 mm) en Autobot bucking gebruikt. Kijk anders hier eens even. Verder zijn er wel video's op Youtube te vinden wat je allemaal kunt doen. Skirmshop kun je eventueel ook wel mailen, die hebben mij ook geholpen.;)

ik gebruik verder(denk ik, ik heb de holster al heel lang geleden besteld) deze holster (wel een andere camo patroon, maar goed), alleen dan rechtshandig. Die zijn alleen volgens mij niet op voorraad.

Qua FPS zul je voorlopig nog even moeten wachten, ik skirm pas later deze maand...:rolleyes:

Fps met 150mm ligt bij mij rond de 300/310 met goedkoop (kwalitatief slecht) gas.
Usp holster gaat niet passen ben ik bang. Hij is echt heel lomp en groot, ik gebruik een universal holster (stof) van taiwan.

@Rebelattack heeft hier eigenlijk bijna alles al verklapt. :)

Ik heb de Hadron TDC Mod, een Hardron H-key, Maple Leaf MK23 barrel (150 mm) en Autobot bucking gebruikt. Kijk anders hier eens even. Verder zijn er wel video's op Youtube te vinden wat je allemaal kunt doen. Skirmshop kun je eventueel ook wel mailen, die hebben mij ook geholpen.;)

ik gebruik verder(denk ik, ik heb de holster al heel lang geleden besteld) deze holster (wel een andere camo patroon, maar goed), alleen dan rechtshandig. Die zijn alleen volgens mij niet op voorraad.

Qua FPS zul je voorlopig nog even moeten wachten, ik skirm pas later deze maand...:rolleyes:

Al wezen skirmen? ;)

Al wezen skirmen? ;)

Jep. Alleen toen deed m'n MK23 het nirt goed, dus ik denk dat ik een foutje heb gemaakt met upgraden. Moet daar nog even naar kijken en voorlopig heb ik daar even wat weinig ruimte voor.

Het geheel schoot 'maar' 1 meter ver, dus ik ga nog even verder rommelen. Heb al een vermoeden wat ik verkeerd heb gedaan.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RamonDales
Een vriend van me heeft de tm mk23. Heeft er alleen een TDC mod in laten zetten. De range in echte meters zit zo rond de 60. Kerel gebruikt hem vaak naast zijn sniper. Echt bizar vet.

Perfect ding. Zelf heb ik de tokyo marui versie van de mk23 kan deze dan ook zeker aanbevelen.
Ik schiet bijna 70 meter accuraat met de volgende upgrades.

150mm crazyjet
Hadron hplate
Hadron twin screw tdc
Malle leaf super bucking.
Silverback airsoft suppresor

Fps variatie is onder de 2. Verder kan ik er eigenlijk weinig over vertellen. Gewoon een super apparaat waar je altijd op kan vertrouwen. Heeft nog nooit geweigerd en is nog nooit stuk gegaan. Als bucking wordt tegenwoordig vaker de trhop gebruikt van TNT. Schijnt net even beter te zijn als de maple leaf.
De magazijnen van tokyo marui geven de meeste fps. Dit omdat de window waar het gas in wordt losgelaten het langste is. En de ventielen zijn ook beter van de tm mags on te vullen. Verder moet je ze helaas wel een keer modden maar dit is super makkelijk te doen.

Succes!