Taiwangun haalt producten die niet meer op voorraad zijn automatisch van de website, totdat ze weer op voorraad zijn. De STTI MK23 die ik bezit (heb hem uiteindelijk gekocht dankzij dit topic, bedankt allen!) heb namelijk wel bij Taiwangun gekocht toen ie nog in stock was.
De FPS zonder silencer is bij mij rond de 280, met silencer 380. Dus de inner barrel heb ik uit de silencer verwijderd. Afgelopen week heb ik het geheel geupgrade, maar daar heb ik nog geen resultaten van. Ik heb hier geen FPS meter, helaas. Over de JC kan ik je dan nu ook even nog niets zeggen.
De replica waar je naar doorlinkt is absoluut een andere, het is geen MK23. Desondanks wel een geinig dingtje voor als je geen silencer wilt, denk ik.
Hij is er toevallig weer op taiwangun sinds vandaag heb ik gezien! Welke upgrades heb jij erin gegooid? En zou je mij als je resultaten hebt hier wat over kunnen laten weten? Ik ben benieuwd hoeveel fps je hebt met je gekozen barrel lengte!
Ohja, ik zit ook even te kijken naar een holster. Wat gebruiken jullie? Ik zie bij taiwangun ook holsters voor de USP, maar heeft iemand hier ervaring mee of anders een goede aanrader?