@Ressurectz kom maar met wat kaarten dan kom ik je graag zien draaien mijn buget is verry low nu door airsoft hahah
18 november draaien we in Woubrugge Cafe De Twee, entree is € 5,- dat kan je vast toch wel missen
@Ressurectz kom maar met wat kaarten dan kom ik je graag zien draaien mijn buget is verry low nu door airsoft hahah
Architects is echt goed! Ben zelf een grote fan van Architects. Broken Cross vind ik een van de beste nummers van zeIk ben toch meer van het hardere materiaal... één van mijn favo bands:
OF NOG HARDER! ARCHITECTS!!!
Goeie smaak! Waarschijnlijk ook één van de beste live bands.. heb ze een aantal keer gezien en 't is altijd goed!Architects is echt goed! Ben zelf een grote fan van Architects. Broken Cross vind ik een van de beste nummers van ze
Ik heb ze ook gezien met Parkway Drive en Northlane, wat een ervaring was dat zeg.Goeie smaak! Waarschijnlijk ook één van de beste live bands.. heb ze een aantal keer gezien en 't is altijd goed!
Vind nieuwe northlane niet meer zo, heb de oude formatie nog wel mogen zien.Ik heb ze ook gezien met Parkway Drive en Northlane, wat een ervaring was dat zeg.
Het oude en nieuwe Northlane vind ik beide goed. Het nummer Citizen is leuk om te spelenVind nieuwe northlane niet meer zo, heb de oude formatie nog wel mogen zien.
Ik hou van veel genres, ben van oorsprong een "Metalhead", niet exclusief Metal, maar van Punk tot aan Heavy Metal. Kan dan ook met trots zeggen dat ik in November naar Metallica ga in Antwerpen.
Afgelopen November voor het eerst met een collega mee gegaan naar een Raw Hardstyle feest, en sindsdien niet meer af te slaan van de muziek. (Raw Hardstyle, Hardcore, Uptempo Hardcore) Terwijl ik daarvoor na een aantal nummers al zoiets had van zet dit AUB af. De live ervaring heeft mijn waardering voor de muziek doen ontwaken. Heel de experience met de lichtshows, bass, en de ontzettende gave sfeer onder het publiek doet het hem. Sindsdien luister ik bijna exclusief naar de "hardere stijlen".
Tof om te horen man !
Ben zelf ook helemaal gek van rawstyle, zeer energieke muziekstijl kan er geen genoeg van krijgen haha. Maak/draai samen met een maatje deze muziekstijl misschien vind je het wat haha?
Ladybaby serieus?? Haha. Megitsune van Babymetal ken ik op gitaarAls rus-fans hun muziek gaan posten dan ga ik eens goed los met Japans:
BiS - Stupig
Band-Maid - Real existence
Ladybaby - Nippon Manju
Babymetal - Megitsune
Momoiro Clover Z vs. Kiss - Yumeno Ukiyoni Saitemina