Nationaal airsoft centrum

Oddball

Well-Known Member
27 jun 2014
1.057
871
Trophies
16
Zojuist de nieuwe nabv nieuwsbrief gelezen en op hun website gekeken.

Nabv heeft een nieuw pand in Geldermalsen en gaat daarmee toch een goed aantal wensen van de leden invullen:

- meer verschillende competities (naar mijn mening een kerntaak van de nabv)
- oefenruimtes voor cqb
- sniperbaan
- sleutelruimte
- lasercertificering!!!
En op wedstrijden na is overal gratis gebruik van te maken!!!

All in all ben ik erg tevreden
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander
Ja natuurlijk betaal je via de contributie maar nu krijg je in ieder geval meer waar voor je geld.

En tja lasers zullen altijd voor en tegenstanders hebben, ik denk wel dat met de certificering in ieder geval 1 van de problemen/risico's aanpakt
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ben er blij mee! Geldermalsen is voor mij om de hoek :) laat ze de deuren maar snel openen!

Loosdrecht was voor mij om de hoek :p Dus wat dat betreft een minpuntje, maar verder klinkt het allemaal erg goed. Sleutelruimte, test/afstelbanen, competities, trainingsmogelijkheden... ik ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe locatie en zal er ook zeker eens gaan kijken als het open is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik ga deze maand bij ze langs met paar maten op de nieuwe locatie om te sleutelen en af te stellen.
 
Volgens mij zitten ze er nog niet... althans toen ik er langs was gereden leek het nog erg leeg allemaal...
 
Zeker geïntresseerd! Helemaal leuk van die CQB oefenruimte. Ben benieuwd naar hoe vaak dat te boeken is en hoe de regels zullen zijn. Kan één team maanden aan elkaar die ruimte gebruiken zonder dat de rest er bij kan?
 
Loosdrecht was voor mij om de hoek :p Dus wat dat betreft een minpuntje, maar verder klinkt het allemaal erg goed. Sleutelruimte, test/afstelbanen, competities, trainingsmogelijkheden... ik ben benieuwd!

Gaat de locatie in Loosdrecht weg?
 
Vraag me af of de gekeurde lasers dan ook een of ander herkenningsmiddel krijgen.
Niet dat dalijk elke pannekoek tegen een marshall kan zeggen "ja, heb hem in Geldermalsen laten keuren" en dat het dan maar klakkeloos geloofd wordt.

Ben het zelf eens met Stey, dat lasers hier nier thuis horen maar ja... zal het toch maar moeten accepteren.
 
Vraag me af of de gekeurde lasers dan ook een of ander herkenningsmiddel krijgen.
Niet dat dalijk elke pannekoek tegen een marshall kan zeggen "ja, heb hem in Geldermalsen laten keuren" en dat het dan maar klakkeloos geloofd wordt.

Ben het zelf eens met Stey, dat lasers hier nier thuis horen maar ja... zal het toch maar moeten accepteren.

Wat ik heb begrepen is dat er een sticker op geplakt zal worden waaraan de goedgekeurde apparaten te herkennen zijn. Anders is het allemaal wel heel makkelijk idd :)

Groet,
Peter
 
Mag ik dan even azijn pisse??
Stickers zijn ook weer over te zetten op niet goed gekeurde apparaten :oops:
Tevens kan ik met een weerstandje, of lege batterijen er ook voor zorgen dat ik er door kom, om vervolgens met classe xx tot de max spelen op het veld :rolleyes:

Het is net als bij het chronen. Als je de boel voor de gek wilt houden, dan kan dat altijd. Het is een gentlemens game, en dat zou ook gewoon zo bij de extra apparatuur / accessoires moeten zijn.
 
Ik neem aan dat het van die breekstickers zullen zijn (net als b.v. een vignet in sommige landen als je van de snelweg gebruikt wikt maken).

Verder is en blijft, zoals je aangeeft, een questie van vertrouwen en als je gepakt wordt tja.... (wat mij betreft gelijk opzegging van je lidmaatschap)

Groet,
Peter
 
Laten we dan direct ook even de zaklampen meenemen. Ik ben ook wel eens met een lamp beschenen waarna ik nog een minuut gele en paarse ballen door de lucht zag vliegen. :cool: 5000 lumen op je mik. Moet je bij de cqb je zonnebril op.
 
Laten we dan direct ook even de zaklampen meenemen. Ik ben ook wel eens met een lamp beschenen waarna ik nog een minuut gele en paarse ballen door de lucht zag vliegen. :cool: 5000 lumen op je mik. Moet je bij de cqb je zonnebril op.

Een zaklamp zorgt niet direct voor blijvend letsel (tenzij je besluit om een halve minuut expres in een power led te staren).
Een laser kan wel in een fractie van een seconde oogletsel veroorzaken daar zit het verschil in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en campesteijn