New One!

Robert86

Member
24 aug 2018
8
0
Trophies
1
Mijn naam is Robert, 32 jaar en kom uit Enkhuizen. Heb al tijd geleden kennis gemaakt met het airsoften, en veel over gelezen en gezien. Vorige week toch maar mijn NABV pas aangevraagd, en nu mijn eerste replica's aan het uitzoeken en speuren op internet. Hoop info gehaald van ACN op YouTube kwa replica en gear. Nou kwam ik op het merk Specna Arms alleen model is nog een twijfe voor mij. Pistool al helemaal, iemand die mij meer advies kan en wil geven hierover? Het is nu al verslavend haha en natuurlijk altijd leuk om met airsofters uit de buurt naar skirm te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Heren vraagje, ik denk om als eerste replica een specna arms te kopen, goede keus of niet?
 
Prima keuze, maar ligt aan je budget, als je bijvoorbeeld het geld voor een ICS hebt of een iets hoger segment merk dan is dat zeker ook aan te raden.

Ja ben nog echt een NOOB hoor haha maar heb wel gekeken ook voor een ICS M4 R.I.S. Retractable Black. De Specna Arms SA-B02 trekt mij toch het meeste aan ook kwa budget voor het begin. Maar ook kwa sidearm wat is een leuk model?
 
Ja ben nog echt een NOOB hoor haha maar heb wel gekeken ook voor een ICS M4 R.I.S. Retractable Black. De Specna Arms SA-B02 trekt mij toch het meeste aan ook kwa budget voor het begin. Maar ook kwa sidearm wat is een leuk model?

Wat is je budget voor puur de replica? Misschien dat we je dan wat andere opties kunnen geven gezien de SA B-02 een iconisch model is en dus ook bij meerdere merken verkrijgbaar. Sidearm zou ik laten en stoppen in een betere primary, zeker omdat een sidearm ook snel kan aantikken met alle extra mags en je die toch niet echt (meteen) nodig hebt bij een assault rol.
 
Wat is je budget voor puur de replica? Misschien dat we je dan wat andere opties kunnen geven gezien de SA B-02 een iconisch model is en dus ook bij meerdere merken verkrijgbaar. Sidearm zou ik laten en stoppen in een betere primary, zeker omdat een sidearm ook snel kan aantikken met alle extra mags en je die toch niet echt (meteen) nodig hebt bij een assault rol.

Budget hou het op 200 euro alleen de replica.
 
Welkom,
Genoeg mensen met specna hier dus dat zit wel pluis in je budget range. Sidearm is inderdaad iets voor later in 90% van de gevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robert86
Welkom,
Genoeg mensen met specna hier dus dat zit wel pluis in je budget range. Sidearm is inderdaad iets voor later in 90% van de gevallen.

Wacht ook nog even met sidearm, stop het mooi in upgrades en gear en in toekomst als ik een sniper wil dan tegen die tijd maar een leuke sidearm erbij.