Newbe grandpa here

Uzi

New Member
23 okt 2024
1
1
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post en zal mij even voorstellen.
Ik ben Andy, 61 jaar, opa en na een lange groene carrière geïnteresseerd geraakt in airsoft.
Op dit moment is het voor mij nog een grote wirwar wat er allemaal te doen en aan te schaffen is.

Gelijk maar even een eerste vraag:
Wat is volgens jullie de beste Glock (CO2) op de markt? En daarbij wil ik graag rekening houden met precisie en betrouwbaarheid.

Alvast dank voor de reacties en ik hoop enthousiaste airsofters een keer op een locatie te spreken die mij een beetje op weg helpen.

Stay safe,
Andy
 
  • Leuk
Waarderingen: MathijsvM
Ik persoonlijk ben totaal afgestapt van CO2 en of greengas. Lekkende mags pistol of GBB replica die niet werkt met de kou, HPA of AEP voor mij
 
Hoi en welkom,

Ik kan je helaas niet goed adviseren met Glock GBB replica's, aangezien ik daar niet zo veel kijk op heb.

Wel is het goed om te weten dat een CO2 Pistol heel snel de neiging heeft om over de NL Limieten te schieten voor skirms. Je mag met zo'n pistol maximaal 1.2 joule met een 0,30 gram BB bij de FPS/joule meter schieten. Vaak gaan, door de hogere druk van CO2 pistols daardoor te hard.

Ik weet verder dat Novritsch de SSP18 heeft als Glock18 variant verkoopt, waarbij je door verschillende magazijnen te gebruiken, kan kiezen voor Green Gas of CO2. Hoe de kwaliteit daarvan is en hoe hard het geheel dan schiet met CO2, heb ik echter geen ervaring mee.

Alvast veel succes met alle gear en dergelijke samenstellen.