Newbie die wil starten met airsoft

Welkom!

Same here, 2 kids in huis maar de replicas liggen op zolder in koffers op slot. Ze zijn hier nog te klein om te beseffen wat het is maar ik zit er niet op te wachten dat mn dochter van 2 met mn sidearm door de woonkamer rent terwijl net de postbode naar binnen kijkt. Dus duidelijke afspraken maar voorkomen is beter als genezen dus een goed slot is nog beter.

026, altijd goed! Woon er zelf niet meer maar ik ben en blijf een Arnhemer. En mn kameraad woont er nog dus mocht je een keer willen aanhaken dan geef je maar een gil.
 
Laatst bewerkt:
Welkom Wouter,

Ben zelf Real Steel Parcoursschutter (IPSC) en heb dus zowel replica's als vuurwapens in huis, en twee kleine jongens die in juli 5 jaar worden.
Mijn RS komen alleen uit de kluis als ik naar de schietbaan of een wedstrijd ga. Mijn replica's komen bijna dagelijks uit hun verblijfplaatsen (afgesloten stalen kast voor mijn primaries, pistoolkluis voor mijn side-arms), omdat ik vrij veel binnen train (zowel parcourstraining als airsofttraining) en mijn kids vinden het prachtig om te zien. Spreekt vanzelf dat ze noch mijn RS noch mijn replica's in handen krijgen. Sleutels van kluizen en kasten draag ik altijd op mijn persoon.
 
Laatst bewerkt: