Newbie 'op leeftijd' uit Zuid-Limburg

Erwoelf

Member
12 jul 2017
10
8
Trophies
2
Hallo allemaal,

Tja, ook ik ontkom er niet aan om me eens netjes te gaan voorstellen. Heb dit ook al gedaan op een ander forum.
Mijn naam is Marc en ben 51 jaar ( vandaar 'op leeftijd'
icon_rolleyes.gif
) en woon in het Zuid-Limburgse.
Begin dit jaar ben ik enthousiast geraakt door deel te nemen aan een privéskirm in Belgie op de locatie The Valley.
Vanaf dat moment ben ik veel info gaan inwinnen op fora en filmpjes op het net. Ook dit forum heb ik al redelijk afgestruind om info te vergaren om uiteindelijk tot een bewuste keuze te komen. Ik zie het airsoften voor mij als een sport. Ik hoop er de drive te vinden om lichamelijk lekker bezig te zijn. (Is erg belangrijk op mijn leeftijd
icon_e_wink.gif
)
Maar ook het tactische spel is voor mij een uitdaging. Vooral omdat ik nog wel eens op de pc game (ja.... ook op mijn leeftijd), met name tactische shooters en WWII games.

Mijn nickname is al langer 'Erwoelf' en dit is voortgekomen uit een verleden waarin ik een hartstikke mooie tijd heb gehad als bemanningslid aan boord van een Airwolf. (Oud sentiment en serie uit mijn tijd
icon_lol.gif
icon_lol.gif
)

Enkele maanden geleden heb ik mijn NABV lidmaatschap aangevraagd en gekregen. Het pasje is al in bezit.
Uiteindelijk ben ik via een forum mijn eerste replica tegengekomen en ik weet haast zeker dat deze mij gaat bevallen in de toekomstige skirms. ( Thanks to Killaz ) Het betreft hier een volledig geupgrade en getunede G&G TR15 Raider op 11.1V met ASCU mosfet.
Mijn gear heb ik al redelijk bij elkaar en ik heb bewust gekozen voor camo 'Flecktarn'. Gewoon omdat ik dit mooi vind en omdat ik denk dat het in de vegetatieve omgeving in Europa goed tot zijn recht kan komen.
Ik ben nog op zoek naar een goede sidearm om het geheel voorlopig even compleet te maken.

Verder hoop ik uiteindelijk aansluiting te krijgen bij een team in het (Zuid) Limburgse. Ik wil in ieder geval proberen, ondanks mijn volcontinudiensten, geregeld te skirmen om mijn ervaring op te doen. Ik heb nog geen ervaring met CQB skirms en ook niet in binnenlocaties. Dus dat is nog geheel nieuw voor mij. Bij mij in de buurt zit UNIT13 en daar zal ik zeker gaan skirmen.
Verder zijn in Belgie net over de grens enkele locaties waar ik wel eens wil gaan skirmen. Maar misschien zijn hier leden die mij op dit gebied goed kunnen adviseren. Een uurtje rijden is voor mij geen probleem dus Brabant is voor mij ook nog te doen.

Nou.... genoeg gel.ld.

Ik hoop in ieder geval een leuke tijd als airsofter te krijgen. Een nieuwe hobby is dus geboren.....


Groet,

Marc
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, Dimicare en Xandor
Welkom op het forum! Leuk dat je bewust Flecktarn gaat spelen, dat is een gave camo ^^
En als sidearm is een Tokyo Marui wel aan te raden over het algemeen. Ik bezit zelf verschillende merken, maar mn TM vind ik tot nu toe echt het beste.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwoelf
Welkom. Flecktarn is een mooie en effectieve camo die je niet vaak genoeg ziet imho.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwoelf
Welkom, Airwolf ken ik ook nog was een leuke serie. heb je ook op een Bell 222 gevlogen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwoelf
Welkom op het forum! Leuk dat je bewust Flecktarn gaat spelen, dat is een gave camo ^^
En als sidearm is een Tokyo Marui wel aan te raden over het algemeen. Ik bezit zelf verschillende merken, maar mn TM vind ik tot nu toe echt het beste.

Welkom. Flecktarn is een mooie en effectieve camo die je niet vaak genoeg ziet imho.

Welkom! En coole camo keuze, die zie je inderdaad niet vaak :D


Thanks, ik heb de keuze 'Flecktarn' gemaakt op basis van effectiviteit maar ook vanwege het feit dat ik deze camo inderdaad weinig tegenkwam in foto's en videos op het net. Ik vind hem zelf inderdaad ook een gave camo.

Welkom, Airwolf ken ik ook nog was een leuke serie. heb je ook op een Bell 222 gevlogen?

Nee, niet op een Bell 222 maar wel op de Bölkow en de EC135.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dimicare en Camilo
Welkom op dit gezellige forum.

Wil zelf nog steeds mijn flecktarn set afmaken. Vond het nog steeds een gave camo.

En je zegt "op leeftijd" maar ik zag laatst een youtube filmpje met een airsofter in een rolstoel, dus met een scootmobiel moet ook kunnen :D

Volgens mij had @Boudewijn laatst een paar mooie setjes binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en Erwoelf
Welkom op dit gezellige forum.

Wil zelf nog steeds mijn flecktarn set afmaken. Vond het nog steeds een gave camo.

En je zegt "op leeftijd" maar ik zag laatst een youtube filmpje met een airsofter in een rolstoel, dus met een scootmobiel moet ook kunnen :D

Volgens mij had @Boudewijn laatst een paar mooie setjes binnen.

Bedoel je dat @Boudewijn mooie setjes rolstoelen en scootmobielen had? :D:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwoelf