Newbie 'op leeftijd' uit Zuid-Limburg

Welkom! Leuke voorstel post :)

Tof verhaal achter je nickname ook! :O
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwoelf
Welkom! Leuke voorstel post :)

Tof verhaal achter je nickname ook! :O

Hallo Jan,

Dank voor je compliment en je welkom.
Wat betreft die nickname, daar kunnen insiders wel bedenken wat voor achtergrond ik heb gehad.

Verder ga ik als sidearm een Cybergun, FN Herstal, type FNX-45 krijgen. Gebruikt, maar kennelijk in goede staat. Dan heb ik mijn spulletjes wel bij elkaar om hopelijk redelijk voor de dag te komen op toekomstige skirms.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom mede zuid limburger !

Over de locaties kan ik wel een paar tips geven, hoewel ik ook nog niet overal ben geweest.

Je had het over Unit 13 in Sittard, daar is het aan te raden om te spelen als ze beiden velden open maken voor 1 groot veld te creëren.
Dit doen ze alleen als er genoeg spelers zijn op die dag. Dus even vragen van te voren of er al veel inschrijvingen zijn is aan te raden.
Speel je op een half veld, is het veld aan de krappe kant. Zijn beiden open gemaakt, is het er erg leuk spelen.

Voor de outdoor locaties, ben ik pas op 3 locaties geweest, waarvan ik "The Chambers" en "Bunker Hill" in België kan aanraden.
Mijn voornemen is om nog naar Fort Barchon te gaan. Dat lijkt mij ook wel een mooie locatie.

Ik zit niet in een team, maar zit in een groepsapp met vrienden en vrienden van vrienden die allemaal uit het zuiden komen.
Als iemand zin heeft om te spelen, wordt daar gevraagd wie nog meer zin heeft.

Groeten Jill
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwoelf
Welkom, hoop je bij een skirm een keer tegen te komen ze zeggen dat de leeftijd er niet toe doet
We zullen het gaan zien (ook 51)
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwoelf
Welkom mede zuid limburger !

Over de locaties kan ik wel een paar tips geven, hoewel ik ook nog niet overal ben geweest.

Je had het over Unit 13 in Sittard, daar is het aan te raden om te spelen als ze beiden velden open maken voor 1 groot veld te creëren.
Dit doen ze alleen als er genoeg spelers zijn op die dag. Dus even vragen van te voren of er al veel inschrijvingen zijn is aan te raden.
Speel je op een half veld, is het veld aan de krappe kant. Zijn beiden open gemaakt, is het er erg leuk spelen.

Voor de outdoor locaties, ben ik pas op 3 locaties geweest, waarvan ik "The Chambers" en "Bunker Hill" in België kan aanraden.
Mijn voornemen is om nog naar Fort Barchon te gaan. Dat lijkt mij ook wel een mooie locatie.

Ik zit niet in een team, maar zit in een groepsapp met vrienden en vrienden van vrienden die allemaal uit het zuiden komen.
Als iemand zin heeft om te spelen, wordt daar gevraagd wie nog meer zin heeft.

Groeten Jill

Dank voor je reactie. Ik zal het binnenkort wel gaan ervaren bij UNIT13. Verder lijken 'The Chambers' en 'Fort Barchon' mij wel wat. Ik heb er al redelijk wat filmpjes van zien langskomen. De organisatie (crimi-events) staat ook goed aangeschreven. Want dat is natuurlijk net zo belangrijk. Verder heb ik al contacten gelegd met een team. Dus eens kijken hoe dat gaat uitpakken.

Welkom, hoop je bij een skirm een keer tegen te komen ze zeggen dat de leeftijd er niet toe doet
We zullen het gaan zien (ook 51)

Ik zal zeker niet de enige zijn 'op leeftijd', dus maybe we will meet soon........ Je bent zo oud als je je voelt. Dus dat zit wel goed.