Newbie uit Nijmegen

Jxpsert

Member
23 jun 2023
10
0
Trophies
4
Hoi! Ik ben Jasper, net 18 en ik wil binnenkort gaan beginnen met airsoften. Ik ben eerder deze maanf bij de 'First Airsoft Experience' geweest van/bij de NABV. Ik kom uit Nijmegen, dus zo'n beetje alle velden en winkels zijn niet in de buurt. Ook heb ik nog geen rijbewijs of auto. Meerdere moeilijkheden om te overbruggen dus!
 
Welkom.

Ik had inderdaad dingen gehoord over een 'First Airsoft Experience'. Leuk om te horen dat het bevallen is. Kun je nog toelichten wat je er verder van vond?

Dat je geen auto of rijbewijs hebt, maakt airsoft een stukje lastiger. Niet om vervelend te doen, maar veel locaties zijn niet of nauwelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Je wordt, als je zou starten met airsoft, dan wel heel afhankelijk van vervoer door anderen. Hou hier wel rekening mee.

Succes met 'overbruggen'! :)
 
Ik had inderdaad dingen gehoord over een 'First Airsoft Experience'. Leuk om te horen dat het bevallen is. Kun je nog toelichten wat je er verder van vond?

Om heel eerlijk te zijn was het niet heel spectaculair. In teams van 5/6 man gingen we op wat metalen platen schieten. Was ook een uur eerder klaar dan aangegeven.

veel locaties zijn niet of nauwelijk te bereiken met het openbaar vervoer

Klopt. Gelukkig ligt er op 5/6 minuten fietsen van mij vandaan een veld dat vorige week door de NABV is goedgekeurd om skirms e.d. te gaan organiseren. Dus ik kan in ieder geval ergens terecht :)
 
Om heel eerlijk te zijn was het niet heel spectaculair. In teams van 5/6 man gingen we op wat metalen platen schieten. Was ook een uur eerder klaar dan aangegeven.
Dat klinkt niet heel spectaculair, dan inderdaad. Maar ja, misschien was het als eerste indruk voldoende. o_O

Klopt. Gelukkig ligt er op 5/6 minuten fietsen van mij vandaan een veld dat vorige week door de NABV is goedgekeurd om skirms e.d. te gaan organiseren. Dus ik kan in ieder geval ergens terecht :)
Het bericht van die nieuwe locatie heeft vandaag toevallig ook mij bereikt. Dat maakt het wel iets makkelijker. Moet het wel natuurlijk een veld naar je smaak zijn, maar het is wel stuk makkelijker. :)
 
[QUOTE="Kroeskoppie, post: 99463, member: 537" Moet het wel natuurlijk een veld naar je smaak zijn, maar het is wel stuk makkelijker. :)[/QUOTE]

Prima veld, wordt binnenkort ook nog groter (2 velden worden samengevoegd)
Kom een keertje langs!
 
Prima veld, wordt binnenkort ook nog groter (2 velden worden samengevoegd)
Kom een keertje langs!

Waar is het betreffende veld en hebben ze een site o.i.d.?
Ik kom er weinig van tegen en ook in de NABV skirmlijst zie ik niets.

Zou leuk zijn als er relatief dicht bij weer een leuk veld zou zijn!
De enige die voor ons niet een uur of langer rijden was, was in valburg en die hebben de skirms helaas moeten stoppen door de gemeente.
 
Waar is het betreffende veld en hebben ze een site o.i.d.?
Ik kom er weinig van tegen en ook in de NABV skirmlijst zie ik niets.

Zou leuk zijn als er relatief dicht bij weer een leuk veld zou zijn!
De enige die voor ons niet een uur of langer rijden was, was in valburg en die hebben de skirms helaas moeten stoppen door de gemeente.
De informatie op dit moment is ook nog best wel schaars, helaas.

NABV website geeft hem op de aanbod kaart aan als "Area 24 Nijmegen'. Op de kaart zie je ook "Paintball Nijmegen staan.
Ik ben gaan Googlen en kwam toen op deze website terecht.

Mogelijk dat ze alles nog een beetje aan het opstarten zijn, want echt evenmenten zijn er (nog) niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
De informatie op dit moment is ook nog best wel schaars, helaas.

NABV website geeft hem op de aanbod kaart aan als "Area 24 Nijmegen'. Op de kaart zie je ook "Paintball Nijmegen staan.
Ik ben gaan Googlen en kwam toen op deze website terecht.

Mogelijk dat ze alles nog een beetje aan het opstarten zijn, want echt evenmenten zijn er (nog) niet.
Klopt. Veld is net goedgekeurd voor open events, en ze zijn druk bezig met het wat fraaier maken van het veld. Aankomende zaterdag is er een 'MTW day', geen idee of je dat al ergens had kunnen vinden.
 
Als ze over een tijdje iets verder zijn maar eens uitproberen dan!