Nice to meet you

26 jul 2017
13
8
Trophies
3
Hey, ik ben Dolph, ik ben 34 jaar en ik woon in Amsterdam. Ik ben tegen alle adviezen in nog nooit wezen airsoften, maar ik heb toch al praktische mijn hele Gear bij elkaar. Ik wil graag een keer met een groep mee naar een skirm. Ik weet zeker dat ik het geweldig ga vinden, heb in mijn hele leven vaak paintball gedaan en Airsoft lijkt mij een juiste sport voor mij.

Zijn er mensen waar ik een keer bij kan aansluiten voor een skirm?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom, ben zelf nog niet zo ervaren maar je bent altijd welkom om een keer aan te sluiten
 
Welkom! Kijk eens bij het sub forum "skirms" daar kan je vast wel ergens aansluiten bij iemand ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Welkom! Dit weekend zijn we met een hele groep bij Bunker Hill in Daarle. Daar kan je ook bij aansluiten als je wilt. Volgens mij zijn er nog plekken voor het hele weekend, de zaterdag en/of de zondag.

Groet, Sven
 
Welkom op het forum! Je kan je zo aansluiten bij mensen die naar een skirm gaan. In het skirm gedeelte op het forum kan je zo kiezen uit een aantal skirms.
Ben je verder wel al lid van de NABV?
 
Bedankt voor het verwelkomen!!!!Ja ben al lid van de NABV. Ik zal dit forum eens gaan doirspitten. Dank voor de reacties!!!
 
Welkom!

Het skirms gedeelte kan je gebruiken om skirms te vinden om mee naar toe te gaan inderdaad.