Niel in Nijmegen Zoek Airsoftmaatje

Niels Nguyen

Member
10 dec 2017
22
7
Trophies
4
Good day to all,

Een tijdje geleden heb ik een vriend wie vaak samen met mij Airsoft getraind en geskirmd maar hij is nu door een ziekte niet meer kan airsorften. echt jammer dit. Al bijna een jaar ging ik ook niet meer naar Geldermalsen om te trainen of naar een skirm. Maar vind ik Airsorft nog altijd leuk om te doen. Dus vandaar zoek ik een airsoftmaatje om samen te trainen, van elkaar te leren kenen en te skirmen :) . Ik hoop dat ik reactie van jullie te horen krijgen :)
Mijn Gears: Multi Camouflage vol gear
Mijn Replica: Krytac CRB MKII + Tokyo Marui Gold

Fijne zondag :) !!!

Niel
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Welkom op het forum.
Jammer dat je maatje niet meer mee kan, begrijpelijk.
Ik ben zelf regelmatig op het nac te vinden...
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen
Welkom Niel,

Wij hebben een heel airsoft team in Beuningen.
The Dutch Ghosts.
We gaan zowiezo al 2x per maand skirmen vaak nog wel eens meer.
Stuur ons even een berichtje op FB wie weet kan je een keer mee.

MVG DG-02
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen
Good day to all,

Een tijdje geleden heb ik een vriend wie vaak samen met mij Airsoft getraind en geskirmd maar hij is nu door een ziekte niet meer kan airsorften. echt jammer dit. Al bijna een jaar ging ik ook niet meer naar Geldermalsen om te trainen of naar een skirm. Maar vind ik Airsorft nog altijd leuk om te doen. Dus vandaar zoek ik een airsoftmaatje om samen te trainen, van elkaar te leren kenen en te skirmen :) . Ik hoop dat ik reactie van jullie te horen krijgen :)
Mijn Gears: Multi Camouflage vol gear
Mijn Replica: Krytac CRB MKII + Tokyo Marui Gold

Fijne zondag :) !!!

Niel
Hey wij zijn met een groepje van 3 en gaan vaak naar dark forest als je wil kun jr misschien mee en kun je ook in onze groeps app? We gaan de 29ste weer:)
 
Laatst bewerkt:
heey leuk om iemand uit nijmegen te treffen.
ik zelf ben nog in proces voor de NABV pas en de gear en replica's te krijgen.
maar het lijkt me wel leuk om eens same te gaan spelen als ik alles op oorden heb, ben zelf alleen niet in bezit van een rijbewijs dus voor mij is veel wel OV afhankelijk met hoe berijkbaar velden zijn
 
heey leuk om iemand uit nijmegen te treffen.
ik zelf ben nog in proces voor de NABV pas en de gear en replica's te krijgen.
maar het lijkt me wel leuk om eens same te gaan spelen als ik alles op oorden heb, ben zelf alleen niet in bezit van een rijbewijs dus voor mij is veel wel OV afhankelijk met hoe berijkbaar velden zijn
Heyy ik kom niet uit nijmegen ben er wel geboren:p maar welke replica s ga je halen? Ennnn als je ooit iemand zoekt kun je altijd wek bij mij terecht :D