Er was laatst al een bericht van op fb en nu de bezoekers uitnodiging. Wordt dit de opvolger van gasselte?
Wij, Copperhead Airsoft, nodigen wij de inwoners van Hooghalen van harte uit voor de informatie inloopmiddag. Graag gaan wij met u onder het genot van een drankje in gesprek over de plannen voor de locatie.Ook bieden wij de mogelijkheid om zelf kennis te maken met airsoftapparaten.
Waar: Het oude AZC terrein, Asserweg 2 te Hooghalen
Wanneer: 27 oktober 2018
Tijd: van 14:00 uur tot 16:00 uur
Dorpscontactambtenaar Gerard Epping en wijkagente Karin Fekkes zullen ook bij deze inloopmiddag aanwezig zijn om eventuele vragen te beantwoorden.
Sorry ging per gsm en moest ff snel ivm batt 3%.Heb je een beter plaatje Tooth? Deze lijkt erg te zijn gekrompen.
Oeh! Interdasting!! Ik zie daar ook wat huisjes achtige dingen staan![]()
In februari 2017 zijn wij, Yvonne Kok en Marten Slump, begonnen onze droom te verwezenlijken. Een airsoft versie van Marnehuizen/Oostdorp. Als de airsofter niet naar het oefendorp mag, halen wij het oefendorp wel naar de airsofter!
Zoals veel mensen nu al gezien hebben (afgaand op de hoeveelheid PB's en de appjes) is er 27 oktober een informatiemiddag op de locatie in Hooghalen. Deze is puur bedoeld om de inwoners te informeren.
Ziet er goed uit! mogelijk de verleiding om de 4 uur retourtrip naar het noorden te maken.
ze willen meer huizen neer zetten voor meer cqb/dorp beleving wat ik zo begreep uit de stukken die pas gelee online waren. zie dit stukje:
![]()
ps note:
Bron
Ik zou het opzich wel jammer vinden als ze het op die manier helemaal vol bouwen. Zou veel liever zien dat het juist geen CQB locatie word en veel meer de focus gaat liggen op die 3 barakken.