Nieuw: dus even voorstellen

WalkeR

Member
23 mei 2018
13
6
Trophies
2
Hallo allemaal,

Ik ben Kees, 34 jaar oud en woon in de regio Eindhoven. De eerste keer dat ik met de sport in contact kwam was via een vrijgezellen uitje. Dat was al leuk maar afgelopen zondag mijn eerste skirm gespeeld bij Veluwe Airsoft. Machtig mooi!

Ik ben nu in afwachting van mijn NABV-pas en ben al druk bezig met het zoeken naar een eigen replica. Mijn voorkeur gaat uit naar een Tokyo Marui NEXT-GEN HK416D. Heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand nog tips&tricks?

Groeten en wellicht zien we elkaar bij een skirm.

Welkom op het forum!
zelf geen ervaring met de 416D maar wat zou je willen weten qua tips en trucs?

Welkom kees! Als jij wat info over de hk wilt hebben moet je denk ik even the walker vragen hier op de forum

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum!
zelf geen ervaring met de 416D maar wat zou je willen weten qua tips en trucs?

Vooral waar je de replica's kunt halen en/of laten onderhouden. De TM 416D kan ik tot op heden alleen (relatief dichtbij) in België vinden, bij Airsoftshop.be. Heeft iemand ervaring met die winkel?

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben Kees, 34 jaar oud en woon in de regio Eindhoven. De eerste keer dat ik met de sport in contact kwam was via een vrijgezellen uitje. Dat was al leuk maar afgelopen zondag mijn eerste skirm gespeeld bij Veluwe Airsoft. Machtig mooi!

Ik ben nu in afwachting van mijn NABV-pas en ben al druk bezig met het zoeken naar een eigen replica. Mijn voorkeur gaat uit naar een Tokyo Marui NEXT-GEN HK416D. Heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand nog tips&tricks?

Groeten en wellicht zien we elkaar bij een skirm.
Welkom Kees, weer een verslaafde erbij. Ik zie dat je meteen voor een TM gaat, mijn tip kijk of er genoeg filmpjes online staat over het onderhoud, reviews en upgraden van de replica die je kiest. Als dat zo is, zijn er meestal ook veel reserve onderdelen en plezier upgrades als ik ze zo mag noemen. Hoe dan ook de hk416d van TM is mooi out of the box.

Vooral waar je de replica's kunt halen en/of laten onderhouden. De TM 416D kan ik tot op heden alleen (relatief dichtbij) in België vinden, bij Airsoftshop.be. Heeft iemand ervaring met die winkel?

Opzicht is het onderhoud prima zelf te doen. zoals de meeste al gezegd hebben 'bekijk het online.
denk dat je vanuit Eindhoven even de grens over kan. En anders zou je eventueel naar Qtac, pirosport, bunker501 en AirsoftInc kunnen rijden. dat ligt globaal allemaal, vanaf jou gezien, wel op zelfde afstand.

vergeet ook niet lekker op internet rond te speuren. vele webshops in EU zijn prima te doen en vaak ook iets goedkoper.