Nieuw en ervaringzoekend

Pensiman

New Member
18 jul 2019
2
0
Trophies
1
Hoi,

Ik ben al een paar maanden geïnteresseerd in Airsoft. Ik was nog geen 18, dus kon ik nog niet meedoen aan de events Nu ben ik wel 18 en lijkt het mij erg leuk om een keertje mee te doen. Ik lees overal over introducès, maar vindt het toch nog moeilijk te vinden hoe ik mij precies kan aanmelden bij een event als nieuwkomer. Op welke plekken kan ik mee doen als nieuwkomer en hoe meld ik mij daar aan?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Rens
 
Je kan via de NABV zien waar er events zijn: https://www.nabv.nl/evenementen afhankelijk van waar je woont kan je een evenement/skrim uitzoeken. Veelal kan je dan via de website van de organisator vinden hoe je je als introducé kan aanmelden. Sommige organisatoren hebben zelfs introductiedagen (zoals Critical Hit in Valburg). Daarnaast zijn er volgens mij genoeg mensen hier op het forum waarbij je je een dagje kan aansluiten als introducé!
 
Welkom op het forum! Ik heb alle opties om mee te kunnen doen als introducee in de beginnershandleiding op dit forum gezet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Dankjullie wel! Ik ben hard opzoek naar mijn eerste ervaring. Ik woon in Utrecht, dus als er iets interessants in de omgeving gebeurt en iemand zou mij mee willen nemen als introducè zou dat geweldig zijn!
P.S. Heb een auto tot mijn beschikking dus afstanden zijn niet zo'n groot probleem.