Hallo allemaal
Mijn naam is Bob Bevaart, 35 jaar en kom uit Middelburg in Zeeland, Al een tijdje geinterresseerd in airsoft, altijd graag al een keer willen doen al dacht ik altijd dat het hier verboden was tot dat ik ontdekte dat dat dus al een tijd niet meer zo is in nederland. Nog niet in bezit van a NABV pas maar ben van plan die spoedig aan te gaan vragen. Probeer me er zo veel mogelijk in te verdiepen en merk dat ik laatste tijd buiten werk niet veel anders doe dan airsoft filmpjes of youtube zit te bekijken
Mijn interesse komt vooral door een spel wat ik vroeger speelde, America's Army op de pc wat een jaar of 10 geleden gratis was uitgebracht door het amerikaanse leger als een soort van millitary sim. voor mij 1 van de meer "realistiche" games van toen en vond het geweldig om met mensen samen te spelen om een doel te bereiken en bepaalde rollen te vervullen. Airsoft lijkt mij een geweldige manier om zoiets in het echt na te bootsen. Wat ik gaaf vind om te zien op filmpjes van andere dat meeste mensen erg bedreven en behulpzaam zijn, hoop dat ook mee te maken zodra ik m'n eerste skirm ga beleven. Ik moet alles nog leren en uitvogelen maar dat komt vast allemaal goed! het enige wat ik jammer vind is dat ik verder eigelijk geen vrienden heb die er ook interesse in hebben en dus alleen zal moeten gaan.
Iniedergeval dat is even kort mijn verhaal zo, leuk om op het forum te zijn en hoop hier op een leuke tijd en dingen te leren. en hopelijk snel ergens op een airsoft baan te zijn
Mijn naam is Bob Bevaart, 35 jaar en kom uit Middelburg in Zeeland, Al een tijdje geinterresseerd in airsoft, altijd graag al een keer willen doen al dacht ik altijd dat het hier verboden was tot dat ik ontdekte dat dat dus al een tijd niet meer zo is in nederland. Nog niet in bezit van a NABV pas maar ben van plan die spoedig aan te gaan vragen. Probeer me er zo veel mogelijk in te verdiepen en merk dat ik laatste tijd buiten werk niet veel anders doe dan airsoft filmpjes of youtube zit te bekijken

Iniedergeval dat is even kort mijn verhaal zo, leuk om op het forum te zijn en hoop hier op een leuke tijd en dingen te leren. en hopelijk snel ergens op een airsoft baan te zijn