nieuw hier

• Onderwerp starter Onderwerp starter pirke
  • Startdatum Startdatum

pirke

New Member
3 dec 2017
2
0
Trophies
1
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en lange tijd geen airsoft bezigheden gehad.
maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en heb mijn ouwe trouwe Wilson's Combat 1911 & Supergrade weer uit de koffer gehaald.

LINK naar models:
http://justpistols.arniesairsoft.co.uk/wilson_sds.htm
http://justpistols.arniesairsoft.co.uk/wilson_hicap.htm

heb een vraag aan de kenners. (weet niet of dat hier gelijk mag en kan) anders hoor ik dat wel.
Helaas is van de Combat het magazijn overleden............(slijtage)

origineel magazijn is deze:
https://shop.ehobbyasia.com/western...magazine-for-government-m1911-gbb-silver.html

Ben op zoek gegaan naar een nieuw magazijn met dikke bumper maar helaas weinig te vinden.
na lang speuren toch iets gevonden maar ik twijfel toch nog enigzins want had er eerder al eentje besteld met de platte onderplaat maar die paste dus niet.

Deze heb ik nu gevonden https://www.evike.com/products/32264/
en lijkt volgens mijn de goeie.
Kan iemand die hier meer van weet me vertellen of dit de correcte is voor ik ga bestellen?

alvast bedankt!!

Welkom op het forum. Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, maar er zullen vast mensen zijn die het wel weten.

• Leuk
Waarderingen: pirke
Welkom Pirke,

Ik mag even flabbergasted zijn want je bent de eerste die ik hier tegenkom die, naast mij, Western Arms pistolen bezit. Ik heb hier op het forum nog een review geschreven voor 2 WA's (alleen jammer genoeg doen de foto's het niet dankzij photobucket, zal eens op zoek gaan naar een ander fotohost en ze er weer op zetten) en bezit er 5 dus ik denk dat ik mag zeggen dat ik wel iets weet ;)

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: De magazijnen voor deze ga je in Europa en de VS niet meer vinden. Hong Kong als je heel veel mazzel hebt. Wil je deze echt hebben dan zul je ze uit Japan moeten laten komen en dat zou behoorlijk wat gaan kosten (inclusief verzend- en importkosten reken maar gerust 60 a 70 euro per magazijn).
WA's kunnen enkel WA magazijnen gebruiken dus het magazijn wat je bij evike gevonden had gaat niet werken.

• Leuk
Welkom Pirke,

Ik mag even flabbergasted zijn want je bent de eerste die ik hier tegenkom die, naast mij, Western Arms pistolen bezit. Ik heb hier op het forum nog een review geschreven voor 2 WA's (alleen jammer genoeg doen de foto's het niet dankzij photobucket, zal eens op zoek gaan naar een ander fotohost en ze er weer op zetten) en bezit er 5 dus ik denk dat ik mag zeggen dat ik wel iets weet ;)

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: De magazijnen voor deze ga je in Europa en de VS niet meer vinden. Hong Kong als je heel veel mazzel hebt. Wil je deze echt hebben dan zul je ze uit Japan moeten laten komen en dat zou behoorlijk wat gaan kosten (inclusief verzend- en importkosten reken maar gerust 60 a 70 euro per magazijn).
WA's kunnen enkel WA magazijnen gebruiken dus het magazijn wat je bij evike gevonden had gaat niet werken.

Bedankt voor je reactie
Ik was er al bang voor dat deze niet zouden passen.

weet je misschien een webshop of een markt waar deze aangeboden worden?
Misschien kan ik de airvalve en veer nog vervangen. Maar ja waar haal ik die dan weer vandaan.
Wauw. Je hebt er vijf ✌️
Gebruik je ze ook nog?
Ik vind het super Guns.
Maaruh..... Heb jij niet een magazijn je over

Grt

De magazijnen die ik nog zie zijn voor een 1911 compact (19bb's) en niet voor een full size 1911. Ik weet zo niet hoeveel bb's in jou huidige 1911 magazijn gaan? Ze hebben deze nog bij ehobby en tokyo model company (echter wel de versies zonder bumperplate). Mochten die niet geschikt zijn oid kun je altijd nog een request sturen bij de webshop van impulse101, dat is een Japanse shop die gerund wordt door een aldaar woonachtige fransoos (maar die wel uitstekend engels spreekt).

Het zijn inderdaad fantastische replica's, niks mooiers dan een WA. Gebruiken doe ik ze zo af en toe ook nog wel ja. Maar meer op het airsoft centrum in Geldermalsen dan op een skirm (al mogen ze daar af en toe wel mee naar toe).
En ik moet je teleurstellen, ik heb geen magazijn over :p Ik ben die van mij ook maar persoonlijk gaan kopen bij WA in Tokyo

• Leuk
(late rea) Welkom op dit gezellige forum en wat een lastig verhaal met die WA magazijnen.
Als je een topproduct wilt hebben dan ben je mooi de sigaar als je eens onderdelen nodig hebt.
Eventjes naar de winkel in Tokyo gaan zoals Odball beschrijft.o_O
Of op laten sturen en dan zo'n dikke prijs moeten betalen voor een mag.
Ik hoop op een goeikopere oplossing voor je.:cool: