Nieuw hier.

MadBinton

Active Member
30 jan 2019
42
21
Trophies
5
Hallo mede airsofters,

Ben sinds 2017 mee aan t spelen. Heb de afgelopen jaren wat IAPS gespeeld, veel indoor CQB training gevolgd en gespeeld, na tijdens m'n studenten tijd regelmatig paintball te hebben gespeeld.

Ben niet zo'n verzamelaar, heb in die 2 jaar maar 2 replica's aangeschaft, en ben nu hier na jaren lezen ook maar lid geworden wegens de marktplaats.

Tijd om me naast Reddit ook maar eens in eigen land in de fora te mengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stijn van Loon
Welkom! Welke regio kom je vandaan?

ZH

Welkom! Wat trekt jou het meest?

Tot nu toe erg veel plezier gehad met het zuiveren van ruimtes in kantoren / houten huisjes. Beetje jammer dat er niet echt een standaard afspraak is en dat veel locaties er eigen regels en squad afspraken op nahouden. Maar die rush van het gewoon gaan met je squad en het blind vertrouwen op jezelf en je squad is prachtig.

IAPS vind ik toch ook wel echt leuk. Misschien niet op helemaal all-in mee te gaan en wekelijkse competitie mee te gaan spelen met een €2000 high capa, maar leuk genoeg om af en toe in te schrijven.

Daarnaast vind ik het buiten games spelen gewoon prettig. Frisse lucht naast een kantoorbaan zeg maar, en bb's motiveren met toch wat meer te gaan hardlopen dan gewoon in het weekend naar buiten te stappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wawa en RoelTheWorld