Nieuw lid nog zonder AA

Chill

Well-Known Member
8 mrt 2017
65
35
Trophies
6
Beste airsoft beoefenaars,

Hierbij stel ik mij netjes voor.
Ik ben Jill (mannelijk), 30 jaar oud en woon in Brunssum (zuid-limburg).

Dankzij vrienden, ben ik in aanmerking gekomen met airsoft. Inmiddels heb ik 2 Skirms gedaan op locatie The Chambers (1 keer met huurkit en 1 keer met geleend materiaal).
Dat was mij zeer goed bevallen en heb ondertussen alle spullen in eigen bezit, behalve een AA.

Aangezien ik van vrouwlief niet te veel geld mag uitgeven aan een AA, hou ik het voorlopig nog maar even bij het lenen van een replica tot ik een goede deal ben tegengekomen.

Indien er meer spelers uit het zuiden zijn, zou ik dat ook leuk vinden om over ervaringen te horen.

Tot laters.
 
  • Leuk
Waarderingen: Steffan de Wolf
Awesome! Wat vond je van The Chambers? Wat is je budget voor een replica?
 
Awesome! Wat vond je van The Chambers? Wat is je budget voor een replica?
The Chambers was misschien een te snelle stap, aangezien het zo vet is. Ik zou nu niet meer naar een field gaan met nep gebouwen of zonder bos. De variatie is heerlijk en door vervallen gebouwen sluipen heeft iets speciaals.

Mijn budget is nu nog niet veel, dus wacht ik lekker tot na mijn vakantiegeld. Dan nog wil ik niet te veel uitgeven aan een AA. Denk dan aan max 400.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
The Chambers was misschien een te snelle stap, aangezien het zo vet is. Ik zou nu niet meer naar een field gaan met nep gebouwen of zonder bos. De variatie is heerlijk en door vervallen gebouwen sluipen heeft iets speciaals.

Mijn budget is nu nog niet veel, dus wacht ik lekker tot na mijn vakantiegeld. Dan nog wil ik niet te veel uitgeven aan een AA. Denk dan aan max 400.
gehehe ja dat snap ik wel ja. Na een veld als The Chambers zullen veel velden wat mager aanvoelen.

400 voor een replica is al een aardig budget!! Daar kan je best wat moois voor halen ^_^
 
Welkom Jill in deze sport en op dit forum.
€400,- is een behoorlijk budget voor een eerste replica.
Je kan er gelijk een side-arm bij aanschaffen.
Zelf ben ik begonnen met €250,- voor een M4 en heb er 3 jaar lang intensief mee gespeeld.
Of wil je gelijk al aan het upgraden slaan?
 
Een Side arm heb ik al (bij een vriend met navb pas) liggen.
Voor € 20,00 bij Unit 13 een Bersa bp9cc. De AA is daar gebruikt, maar doet het prima.

Het liefste wil ik als main een Colt c7 nabootsen, zoals deze bij de KL worden gebruikt.
Ik zit zelf bij de Natres en gebruik het wapen ook (schieten gebeurd alleen op de schietbaan uiteraard).

o4OZOTx.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Via een vriend, heb ik alvast een 2e hands AA aangeschaft. Deze heb ik niet thuis liggen.
Het is een ICS cxp 08 proline. Heb ik iig iets om te gebruiken als ik meega naar de skirms.
Zondag 2 april gaan wij naar Wild Mountain.
 
Laatst bewerkt: