Nieuw op forum; even voorstellen

Barend Jan

Active Member
16 apr 2018
26
9
Trophies
3
Hallo allemaal,

Omdat ik via dit forum een plek zocht om een keer airsoft te proberen met een veteraan leek het me wel netjes om me even voor te stellen.
Ik ben Barend Jan, geboren in 1999 en woonachtig in Barneveld.
Omdat ik in deze fase van mijn opleiding bij Defensie weinig doe met militaire basisvaardigheden (ik zit op de KMA), leek airsoft mij interessant en gaaf om in het weekend te gaan doen.
Dit heb ik gelijk even in mijn vriendenapp gegooid en samen met een maat van me wil ik nu graag aan deze sport beginnen.
Ik heb dus nog 0,0 ervaring met airsoft en wil eerst graag kijken of het wat voor ons is voordat we grote uitgaven gaan doen.
Als er iemand is die dit leest en weleens in de buurt van Gelderland skirmt en evt 2 extra kits heeft liggen om eens te proberen, zou dit een enorm gave kans zijn voor ons.
Verder, als er mensen zijn die andere tips of manieren hebben om airsoft eens te proberen en warm te lopen voor de sport sta ik daar zeker voor open!

Alvast hartelijk bedankt voor de info en ik ben benieuwd wat voor kennis ik hier kan opdoen!

Barend Jan
 
Moi @Barend Jan , als het heel erg kietelt kun je het as. zaterdag al proberen in valburg bij critical-hit. Ik als "airsoft verteraan" ben daar in ieder geval ook aanwezig, en er zijn huurkits aanwezig(dus hoef je niet van personen te lenen maar leen je van de orga). Als oudgediende bij defensie kan ik je misschien ook gelijk nog wat tips/tools geven voor jou als aankomend officier.

Verder natuurlijk hier gebruik maken van het forum. Staat veel handige informatie over waar wat aan te schaffen. Heb je lijstje met wat je hebben wilt? post het op het forum en waar je het vandaan wilt hebben. Wie weet zijn er andere forumers die het goedkoper weten te vinden of je misschien wel afraden ivm dat de kwaliteit niet goed is en je beter een ander merk kunt kiezen.
 
Thanks Toothpick, ik heb inderdaad al naar aankomende zaterdag gekeken, maar heb dan helaas gala hier op de KMA, dus ben ik verhinderd. Wordt hier op het forum ook aangegeven als er nieuwe skirms aankomen of er een huurkit bij de organisatie beschikbaar is? Ik ben namelijk van plan samen met mijn maat ergens de komende weken voor het eerst een skirm te spelen, maar weet nog niet goed waar zo'n huurkit beschikbaar is.
Gaaf dat jij ook bij Defensie heb gewerkt, het lijkt me leuk om je te ontmoeten op een skirm en een dag te airsoften!

Ik heb inderdaad al globaal gekeken wat ik wil aanschaffen, maar wacht nog even met het posten daarvan tot ik een skirm heb meegedraaid. sowieso wil ik wel een redelijk realistische replica (mits deze niet te duur is) om gelijk te trainen met terugslag, werkende bolt catch, het gewicht en dergelijke. Weet jij dan een goede m4/m16 replica? Iets in de catagorie €200 tot €400 kijk ik naar.
 
Hallo allemaal,

Omdat ik via dit forum een plek zocht om een keer airsoft te proberen met een veteraan leek het me wel netjes om me even voor te stellen.
Ik ben Barend Jan, geboren in 1999 en woonachtig in Barneveld.
Omdat ik in deze fase van mijn opleiding bij Defensie weinig doe met militaire basisvaardigheden (ik zit op de KMA), leek airsoft mij interessant en gaaf om in het weekend te gaan doen.
Dit heb ik gelijk even in mijn vriendenapp gegooid en samen met een maat van me wil ik nu graag aan deze sport beginnen.
Ik heb dus nog 0,0 ervaring met airsoft en wil eerst graag kijken of het wat voor ons is voordat we grote uitgaven gaan doen.
Als er iemand is die dit leest en weleens in de buurt van Gelderland skirmt en evt 2 extra kits heeft liggen om eens te proberen, zou dit een enorm gave kans zijn voor ons.
Verder, als er mensen zijn die andere tips of manieren hebben om airsoft eens te proberen en warm te lopen voor de sport sta ik daar zeker voor open!

Alvast hartelijk bedankt voor de info en ik ben benieuwd wat voor kennis ik hier kan opdoen!

Barend Jan
Sweet... gisteren nog bij (cq op) de granaattoren zitten lunchen...

Welkom op t forum!
 
Welkom op het forum! Houd het gedeelte ‘Skirms’ in de gaten en haak aan wanneer je kunt en wanneer het je tof lijkt.

Let er wel op dat aanmelden op het forum niet betekent dat je ‘welkom’ bent; je moet je namelijk wel bij de organisatie aanmelden, daar staat dit forum los van :)