Nieuw Rookie

Stephan96

Member
2 apr 2018
5
1
Trophies
2
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Stephan, ik ben 21 jaar oud ik woon in IJsselmuiden.

Sinds kort ben ik erg geïnteresseerd geraakt in airsoft. Het begon met een youtube video dat opdook in mijn feed.
Sindsdien ben ik meer videos gaan kijken en research gaan doen over de sport.

Graag wil ik het een keer proberen, echter heb ik geen vrienden die interesse hebben dus sta ik er alleen voor.
Ik heb geen rijbewijs en zal via openbaar vervoer moeten reizen of mijn ouders vragen te rijden.
Ik weet dat er op de veluwe een airsoft terrein is wat verder in de buurt is weet ik zo niet.

Enige tips waar ik eventueel heen kan?

Groeten,
Stephan
 
Welkom stephan speur beetje de forums door en je komt heus wel mensen tegen met wie je een keer mee kan gaan.
 
Hallo van af de goede kant van de brug :p

Mag ik vragen welke filmpjes jou interesse hebben getrokken ?
Vaak zijn dit namelijk de sniper filmpjes die er heel spectaculair uitzien, maar zo mooi eb makkelijk als de filmpjes er uitzien is niet helemaal een reëel beeld van een echte skirm dag.
Maar het is zeker een mooie sport en super veel lol en mooie momenten in te beleven.

Voor jou is Lelystad (lokatie naam balls and arrows) denk ik met openbaar vervoer beter te doen dan Veluwe airsoft in hulshorst.
Maar dat weet ik niet zeker.

Ik ben zelf een Kampenaar dus misschien kan je een keer mee rijden naar een skirm.

Als je vragen hebt stel ze verder gerust

Greetings
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Twinfromhell Het was inderdaad een sniper filmje van Novritsch :D, inmiddals al tientallen posts gezien dan een sniper iets is voor later en een heel andere ervaring is als een AEG. Naar de veluwe zou ik de trein naar nunspeet moeten nemen en dan een bus/lopen.
Ook bedankt voor het aanbod om mee te rijden. Als het kan laat het me weten als je ergens heengaat, dan kan ik kijken of het mij uitkomt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom! De videos van onze grote sniper vrienden zijn niet erg realistisch voor een dagelijkse skirm. Dus ga er niet vanuit dat je met een sniper de zelfde ervaringen gaat hebben :p Ook lopen op een gemiddelde skirm al ongeveer 50% sniper rond.. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum en have fun. Er zijn hier op het forum vast zat mensen met wie je een keer mee zou kunnen. Airsofters zijn hele sociale wezens (diep van binnen)
 
Hoi, welkom!
Naar de veluwe zou ik de trein naar nunspeet moeten nemen en dan een bus/lopen.
Ik zou dat niet lopen als ik jou was. Dat is echt niet te doen. Kom zelf oorspronkelijk uit Nunspeet en zelfs ik ging naar Veluwe Airsoft met de auto. Openbaar vervoer zou ik ook overslaan, wat dat is al helemaal prut in Nunspeet. (Helemaal op zondag) Tip van mij. ;)
 
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Stephan, ik ben 21 jaar oud ik woon in IJsselmuiden.

Sinds kort ben ik erg geïnteresseerd geraakt in airsoft. Het begon met een youtube video dat opdook in mijn feed.
Sindsdien ben ik meer videos gaan kijken en research gaan doen over de sport.

Graag wil ik het een keer proberen, echter heb ik geen vrienden die interesse hebben dus sta ik er alleen voor.
Ik heb geen rijbewijs en zal via openbaar vervoer moeten reizen of mijn ouders vragen te rijden.
Ik weet dat er op de veluwe een airsoft terrein is wat verder in de buurt is weet ik zo niet.

Enige tips waar ik eventueel heen kan?

Groeten,
Stephan

Welkom van de andere muiden uit de buurt(genemuiden).
zoals kampenaar @Twinfromhell al zei zou ik een skirm meedoen bij balls and arrows.
misschien interessant om dit een keer samen met mij en @Twinfromhell te doen?

Mocht twin hier ook open voor staan ;P (gezien wij ook nog keer samen willen spelen)
vervoer is op dat moment ook geregeld gezien het op de route ligt voor mij :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom, door de andere twin.! Ik heb nog een B&A tegoedbon dus dat idee komt goed uit ;)

Woon alleen niet meer in Kampen :l
 
@Paranoid Bedankt voor je aanbod! Ga graag met jullie een keer mee. Nog even een klein vraagje, ik heb geen goede outdoor/survival schoenen zijn deze verplicht of zou ik de eerste keer ook sneakers aan kunnen?
 
@Paranoid Bedankt voor je aanbod! Ga graag met jullie een keer mee. Nog even een klein vraagje, ik heb geen goede outdoor/survival schoenen zijn deze verplicht of zou ik de eerste keer ook sneakers aan kunnen?

het kan maar ik zou het niet aanraden. ik speel zelf op werkschoenen met stalen neuzen.
ook niet optimaal maar gets the job done.
 
het kan maar ik zou het niet aanraden. ik speel zelf op werkschoenen met stalen neuzen.
ook niet optimaal maar gets the job done.

Eerste paar skirm ook gedaan maar inmiddels ingeruild voor een paar boots van taiwangun.

Een verademing voor je benen (met name de dag er na)

En welkom natuurlijk!!
 
Welkom op het forum!

@Paranoid Bedankt voor je aanbod! Ga graag met jullie een keer mee. Nog even een klein vraagje, ik heb geen goede outdoor/survival schoenen zijn deze verplicht of zou ik de eerste keer ook sneakers aan kunnen?

Zou je ten zeerste aanraden om goed schoeisel te kopen, of in ieder geval iets tussen goede bergschoenen en sneakers in. Op je sneakertjes kan best verkeerd uitpakken..
 
Welkom op het forum!



Zou je ten zeerste aanraden om goed schoeisel te kopen, of in ieder geval iets tussen goede bergschoenen en sneakers in. Op je sneakertjes kan best verkeerd uitpakken..

kan altijd verkeerd uitpakken maar als je het keer wil proberen en je verder geen nut hebt voor die schoenen is het wel een aardige investering :p
 
Welkom Stephan. En een paar stevige outdoorschoenen hoeven niet de hoofdprijs te kosten (en je kunt ze ook met slecht weer aantrekken / loop zelf regelmatig op kantoor zelfs op mijn 5.11 ATAC boots; netjes gepoetst en lange broek erover valt het nauwelijks op).
Je kunt bijv. eens kijken bij GreatOak Dumpstore voor een paar sniper boots, zijn je enkels goed beschermd als je door de bossen aan het raggen bent
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn