Nieuw + vraagje eerste replica (omg. Groningen)

IK kan geen enkele replica noemen die uit de doos met een flathop komt van de fabriek af.

Nu is een flathop heel makkelijk zelf te maken en als je helemaal niks wilt modificeren, dan is er nog altijd de modify flathop set. Koop de zwarte, niet de grijze.

Modify xtc aeg komt met een flat hop
Schoot opzich wel leuk voor t geld maar veelal uitverkocht nu of 450euro+

IK kan geen enkele replica noemen die uit de doos met een flathop komt van de fabriek af.

Nu is een flathop heel makkelijk zelf te maken en als je helemaal niks wilt modificeren, dan is er nog altijd de modify flathop set. Koop de zwarte, niet de grijze.

Makkelijk zelf te maken?
Inbouwen
bedoel je toch zeker?

Hoe dan ook, als ik ga lopen hobbyen ga ik maar liever voor een goeie/ danwel de beste..
Tips? Scheelt mij weer een miskoop straks.

Ik heb trouwens al wel je tip uit die handleiding die je stuurde, over die T-connectors gevolgd, die zijn onderweg.
(Die links naar die winkels zijn trouwens dood bedenk ik me nu)

Makkelijk zelf te maken?
Inbouwen
bedoel je toch zeker?

Hoe dan ook, als ik ga lopen hobbyen ga ik maar liever voor een goeie/ danwel de beste..
Tips? Scheelt mij weer een miskoop straks.

Ik heb trouwens al wel je tip uit die handleiding die je stuurde, over die T-connectors gevolgd, die zijn onderweg.
(Die links naar die winkels zijn trouwens dood bedenk ik me nu)
Je kan ze kant en klaar kopen maar je kan ze ook zelf maken. Dit doe je door je bucking eigenlijk door de interne nub van je bucking weg te schuren.

Je kan ze kant en klaar kopen maar je kan ze ook zelf maken. Dit doe je door je bucking eigenlijk door de interne nub van je bucking weg te schuren.

Mn bucking door interne nub van mn bucking weg schuren..
Ik denk dat ik er maar een koop want ik zie dat vreselijk mis gaan.. Ik snap die zin al niet helemaal.. dat wordt een ramp..
En zo duur zijn ze niet..

Mn bucking door interne nub van mn bucking weg schuren..
Ik denk dat ik er maar een koop want ik zie dat vreselijk mis gaan.. Ik snap die zin al niet helemaal.. dat wordt een ramp..
En zo duur zijn ze niet..
Ja mijn nederlands niet 100 soms
Maar je moet de bucking binnenste buiten draaien zodat je de interne ribbel/nub aan de buiten kan heb zitten.
Dan even met de schuurband er langs

• Leuk
Waarderingen: Maffo
Precies wat Thomas als laatste zegt. Meer dan dat is het letterlijk ook niet.
Er is alleen dat risico dat je bucking scheurt bij het binnenstebuiten draaien.....

• Leuk
Waarderingen: Maffo