nieuw

jurgen

Well-Known Member
29 mei 2017
256
123
Trophies
10
Beste allen,

Ben Jürgen 38 uit Zuid-Holland
Ik lees al een tijdje mee en na diverse skrims met huursetjes is de verslaving zo toegenomen dat ik inmiddels bezig ben mijn NABV aan te vragen.

Inmiddels heb ik al wat eigen kleding bril etc. (elke skrim werdt er toch wel wat bijgekocht)
maar nu aan het kijken naar mijn 1e replica,(en er is toch wel veel keus)
en hoop dat jullie wat advies opties kunnen aangeven (zal het wel nog moeilijker worden
Maar heb al wat richting.

Ik zoek een AEG (outdoor woodland 75% heeft wel voorkeur over CQB 25%)
dus voornamelijk outdoor

dus AEG
out of the box goede range en accuraat
Liefst degelijk kwaliteit (wil er zeker in het begin niet teveel aan hoeven te doen)
neig naar M4 platform (veel gebruikt e.v.t. makkelijk onderdelen te vinden)
met een richter (iets vergroting scope/red dot?)
met batterij en oplader

Budget ergens 300-400 (voor gun met scope batterij oplader, e.v.t een reserve mag of 2, meestal zit er een high cap bij)

Hebben jullie tips?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robbie
Leuk mede-zuid-hollander :) wie weet zodra mijn pas binnen is komen we elkaar nog tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jurgen
Welkom op het forum!
Als je een degelijke replica wilt voor je aangegeven budget dan zou ik eens naar Specna Arms of een G&G in het goedkopere segment kijken. Out of the box heeft bijna geen enkele replica een hele goede range, of je moet een E&L nemen of ICS, maar dan zit je al gelijk over je budget heen.
Voor een Specna ben je rond de 220-250 euro kwijt, en als je bv een modify flat hop bucking haalt heb je voor 13 euro gelijk veel meer range. Een scope kan een hoop geld kosten, maar mensen kopen ze ook vaak op AliExpress.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
Welkom!

Inderdaad, G&G, Specna Arms zijn leuke start replica's. Een reddot zou ik mee starten. Vergroting is namelijk niet overal nodig/handig. Sommige airsofters zeggen zelf dat ze het helemaal niet missen. Een reddot kan iedereen wat mee en is altijd handig om te hebben,
 
Welkom! Ik ben ook begonnen met een specna Arms. Leuke replica al heb ik hem wel gelijk voor 250 euro geupgragde en alleen maar test geschoten zonder upgrades. Ben er nu super tevreden mee
 
bedankt voor de welkom reacties, en het advies!
Ik ga het weekend even langs com-bat om eens wat replica's te voelen en kijken wat hieruit voortkomt.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op dit forum en succes met je keuze die je moet maken voor een replica.
 
Zo heb inmiddels alles binnengehad
Dus nu klaar op te skrimmen
Replica (incl magazijn en bb) nu nog met 2 high cap op den duur mid caps.
kleding
schoenen
gezichtsbescherming
vocht (veld fles)

Een e.v.t .vest e.d. komt later wel eerst eens kijken wat voor sort speller ik ben wordt :)
aan de hand daarvan mijn vest e.d. aanschaffen.

en nu skrimmen/spelen
:)

Oh en zal van de week eens foto's maken en plaatsen van mijn spullen (natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robbie