Nieuw

Gun079

New Member
15 mrt 2018
1
2
Trophies
2
Goedenavond,

Mijn naam is Gunar Nijenhuis, ben 30 jaar en kom uit Zoetermeer.

Airsoft is iets wat ik eigelijk al jaren wil proberen maar ik heb nooit de stappen gezet om het ook echt te doen. De laatste paar maanden is de nieuwsgierigheid naar skirmen weer boven gekomen en dit keer heb ik besloten om het ook daadwerkelijk te gaan doen!

Samen met mijn broertje Kevin (22 jr oud) gaan we op 21 april naar de Balls & Arrows beginner skirm. Ben benieuwd!

Ook ben ik natuurlijk ALLANG naar gear aan het kijken, en tot nu toe is het me gelukt om nog niks te kopen, maar de verleiding is wel erg groot :p

Over de beginner skirm bij B&A en de huurkits die ze hebben, iemand er ervaring mee? Ik snap heel goed dat huurkits ge- en misbruikt worden, dus dat ik daar niet veel van hoef te verwachten. Hopelijk geeft het me een goed beeld van de skirm ervaring en kan ik volgende stappen gaan zetten.

Heb er zin in!

Groet,
Gunar

• Leuk
Waarderingen: Jan en qlymax
Welkom.
Bij ballsandarrow zijn de huurkitjes een beetje wisselend. Sommige schieten heel aardig voor een huurkit. Sommige schieten zeer matig.

Een tip van een airsofter die zelf nog niet heel lang speelt. Zoek een ervaren team genoot op en trek er daarmee op uit. Scheelt veel zoeken in het veld. En je kan afkijken hoe andere het doen. Daar leer je wellicht ook fouten van. Maar je begint met leren!

Veel plezier in ieder geval!

• Leuk
Waarderingen: Gun079
Welkom! Misschien zijn er ook wel forumleden daar te vinden wanneer jij er bent. Misschien dat die jou ook kunnen helpen! Ik kan ook aanraden om te vragen aan andere airsofters om hun replica vast te houden en eventueel te schieten. Dan krijg je een idee van wat je wilt en fijn vind!

• Leuk
Over de beginner skirm bij B&A en de huurkits die ze hebben, iemand er ervaring mee? Ik snap heel goed dat huurkits ge- en misbruikt worden, dus dat ik daar niet veel van hoef te verwachten. Hopelijk geeft het me een goed beeld van de skirm ervaring en kan ik volgende stappen gaan zetten.

Nice! Veel plezier. Welkom op ons forum. Ik zou idd niet te veel van de huurkits verwachten, dan kan het altijd meevallen. In mijn startdagen in België bij Commando ging het prima. Merkte je er er niet zoveel van. Op onze introdagen is vooral wat je merkt dat de accu's bijvoorbeeld al half leeg zijn bij de start. Op een gegeven moment is die op en moet je mid skirm wisselen. Qua range of dat soort zaken wisselt het gewoon per replica. Je gaat natuurlijk nooit een geupgrade replica er uit schieten. Maar met een standaard replica kom je meestal gewoon mee.

• Leuk