Nieuwe airsofter, en hopenlijk snel mede A.C.N. Lid!

Lucky

Member
16 sep 2018
17
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Luke, ik ben 28 jaar en woon in Tilburg.
Ik ben al jaren aan het 'flirten' met de mooie sport die Airsoft heet, en nu de knoop doorgehakt om het gewoon te gaan doen! De aanvraag voor de NAVB ligt er dus nu is het een kwestie van tijd. Tot die tijd heb ik om mezelf 'zoet' te houden een dag georganiseerd om 3 uur te gaan knallen met 20 vrienden/bekende etc, die ook geintreseerd zijn in airsoft...en wie weet komen daar ook wel nieuwe airsofters uit.

Ik zou mij graag willen aansluiten bij A.C.N. , jullie zijn echt mijn 1ste keus kwa groep. Om 101 redene, maar vooral om het gevoel wat ik krijg bij deze community. Zelf denk ik dat ik ook wel wat kan toevoegen als aktief lid aan de groep. En dan doel ik nu nog vooral op: Mee denken, carpoolen, actief lid zijn, mensen helpen etc. Aangezien ik nog veel te leren heb op het gebied van de sport zelf, maar als ik dat onder de knie heb zal ik daar ook zeker een steentje bijdragen. Dus ik hoor graag welk pad ik het best kan bewandelen om een lid te worden. Aan motivatie iniedergeval zeker geen gebrek.

Kwa replica ben ik van plan, na veel onderzoek, om te beginnen met een G&G GC16 CARBINE (m4 replica).
Ik denk dat dit een goed overall replica is, vooral voor een beginner. (als dit niet zo is hoor ik het graag). En ben een echt team speler.

Als jullie vragen en of opmerkingen hebben hoor ik het graag!

Edit: Wapen veranderd in Replica na een tip van Rebelattack.

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum en de wondere wereld van airsoft.

Als nieuwste lid kan ik alleen maar als advies geven: ga lekker skirmen. Leer hoe de wereld in elkaar steekt, wees lekker jezelf en kijk bijvoorbeeld waar de leden van ACN gaan skirmen. Doe lekker mee en misschien nodigen ze je uit.

• Leuk
Waarderingen: Lucky
Welkom op het forum en de wondere wereld van airsoft.

Als nieuwste lid kan ik alleen maar als advies geven: ga lekker skirmen. Leer hoe de wereld in elkaar steekt, wees lekker jezelf en kijk bijvoorbeeld waar de leden van ACN gaan skirmen. Doe lekker mee en misschien nodigen ze je uit.

Ga ik doen, bedankt voor het advies Boudewijn.

Welkom op het forum, let er wel op dat er een verschil is tussen een lid op het forum en werkelijk ACN lid.

Ja dat dacht ik al inderdaad. Maar toch bedankt voor de tip!

Ja dat dacht ik al inderdaad. Maar toch bedankt voor de tip!

Dat idee had ik al :). Voor de rest dan welkom mede Tilburger en wil je nog mee geven dat we wapen proberen te vermijden en liever airsoft apparaat of replica gebruiken om verwarring te voorkomen. G&G is een goede starter, ik zou alleen kijken naar nog wat andere modellen waarschijnlijk heb je de oudere versie van de GC lijn gekozen, de nieuwere hebben net wat leuke extra features die interessant kunnen zijn.

• Leuk
Dat idee had ik al :). Voor de rest dan welkom mede Tilburger en wil je nog mee geven dat we wapen proberen te vermijden en liever airsoft apparaat of replica gebruiken om verwarring te voorkomen. G&G is een goede starter, ik zou alleen kijken naar nog wat andere modellen waarschijnlijk heb je de oudere versie van de GC lijn gekozen, de nieuwere hebben net wat leuke extra features die interessant kunnen zijn.

Ook dat wist ik stiekem al, maar zit nog niet in mijn systeem schijnbaar haha.
Mede tilburger? leuk joh, mocht je ooit willen carpoolen naar een Skirm ofzo hoor ik het wel van je!

Dit is de replica mocht je interesse en of de tijd hebben om te kijken: https://bunker501.nl/shop/airsoft-guns/gg-gc16-carbine/
Ik was in de veronderstelling dat dit al een vrij nieuw model was. (door de post van een ACN lid voor beginners, die had het namelijk over het model hiervoor)

Ook dat wist ik stiekem al, maar zit nog niet in mijn systeem schijnbaar haha.
Mede tilburger? leuk joh, mocht je ooit willen carpoolen naar een Skirm ofzo hoor ik het wel van je!

Dit is de replica mocht je interesse en of de tijd hebben om te kijken: https://bunker501.nl/shop/airsoft-guns/gg-gc16-carbine/
Ik was in de veronderstelling dat dit al een vrij nieuw model was. (door de post van een ACN lid voor beginners, die had het namelijk over het model hiervoor)

Dat is een relatief ouder model van die lijn, daarmee niet slecht. De nieuwere modellen hebben gewoon wat leuke features, maar dat zegt natuurlijk ook niks.

• Leuk
Dat is een relatief ouder model van die lijn, daarmee niet slecht. De nieuwere modellen hebben gewoon wat leuke features, maar dat zegt natuurlijk ook niks.

Ja ik zie nu dat een G&G CM16 SRL misschien een betere keus is met het oog op de toekomst. (opties voor mods). Bedankt voor je reacties!

Welkom! en zoals rebel zegt is maar klein deel van dit forum ook echt lid van het ACN Team. Ze zijn alleen zo vrijgevig dat wij allen gebruik mogen maken van hun forum :)

• Leuk
Waarderingen: Hertenvacht en Lucky
Welkom, Ik wacht al 5 jaar. Ben nog steeds geen lid. Ze moeten me niet! :p(geintje). Maar ACN is inderdaad een leuke groep mensen. Staat je er niet blind op. Het kan ook handig zijn om in en rondom je woonplaats een team of groep te hebben. Maak er wat moois van!

• Leuk
Welkom. En tja ACN lid. Ik dacht ook leuk, ik kom 'ze' tegen op het veld. Ze knallen je gewoon voor je harses:p

• Leuk
Welkom op het forum! Kijk ook eens naar specna arms als je naar een metalen g&g m4 zit te kijken.

• Leuk