Nieuwe Airsofter!

TwanRage

Active Member
5 aug 2016
43
35
Trophies
13
Gegroet airsofters,

Mijn naam is Twan en ik ben 19 jaar oud.

Op de ACN introducédag ben ik in aanraking gekomen met airsoft en ik was meteen verkocht. Het was een hele leuke dag en toen ik weer thuis was ben ik meteen mij gaan aanmelden bij de NABV.

2 weken later zat er een mooie NABV-pas bij de post.

Daarna ben ik me gaan oriënteren op de verschillende replica's. Gezien mijn gaming achtergrond en de vele uren Cod 4 viel mijn keuze op de G36c. Deze heb ik toen besteld bij gunfire. Ook heb ik niet lang daarna een M1911 aangeschaft.

Ik hoop jullie gauw te zien ergens op een van de velden in Nederland!

M.v.g

TwanRage
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Twan. En alweer een "slachtoffer" van de verslaving die airsoft heet ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd
Hoi twan welkom in de airsoft familie de g36c en de klassieke 1911 prima begin

Wat is de rest van de gear?
Wil je nog door groeien naar een speciefieke rol?
 
Dag Chris,

Op dit moment bestaat mijn gear uit:

Kj Works M1911 C02 Blowback met 3 magazijnen.

Proteye veiligheidsbril
Mesh mask (green)

Kleding:
Jas, broek, t-shirt en pet (alles met woodland camo)

Op het moment van schrijven heb ik mijn G36c nog niet binnengekregen.
Volgende week ga ik kijken bij een legerdump voor een tactical vest en voor wat pouches.

Verder weet ik nog niet of ik een specifieke rol wil voor airsoft. Ik zal in het begin op alle skirms gewoon de teamspeler zijn. Overigens vond ik het tijdens de introdag van ACN het wel erg leuk om de medic te zijn.

Groet,

Twan
 
Welkom in deze mooie sport.

Welk merk g36 heb je gekocht ? En is die met g36 of m4 mags?

Heb zelf ook de kjw 1911 co2. Schiet als een beest en klapt er leuk overheen. .

Succes

Greetings
 
Ha Twan! Welkom! En leuk dat je de introdag goed geslaagd vond! Tenminste, als je daarna NABV pas regelt dan zal dat wel ;)
 
Ha Twan en welkom op het forum!
Als je nog een leuk tactical vest zoekt kan je die van het NL leger zo op marktplaats vinden voor een euro of 30.
Ik heb hem zelf ook en het is echt een heerlijk vest. En een origineel leger item :D
 
Gegroet,

Bedankt voor jullie reacties.

@Twinfromhell Bij gunfire heb ik de Umarex H&K G36C Electric Blow Back AEG aangeschaft.
Uit de reviews die ik heb gelezen is dit wel een goede AEG. Ik heb deze dan ook gekozen omdat ik niet helemaal met een budget apparaat van 150 euro wilde beginnen. Overigens passen M4 magazijnen er niet standaard in . Bij gunfire kan je wel een adapter kopen die ervoor zorgt dat het wel kan : gunfire.pl/product-eng-1152203440-The-G36-type-to-the-M4-type-magazine-adapter.html

@ChaoSState Bedankt voor de tip! Ik zal gaan kijken op Markplaats.

Groet,

Twan
 
@TwanRage ,
wat tof dat door de introduceedag begonnen bent,
ik zal je wel gezien hebben of jy my, ik had de F2000 mee,lag op de demo-tafel
welkom op dit zeer gezellige en leuke forum,
Zelf ben ik met een G36C en was er erg tevreden over begonnen,en heb nu heel wat meer replica's,is een verslavende hobby/sport,als side-arm gebruik ik veel de M9 en D.E.. ( desert Eagle ),of andere,
voor advies en tips kan je hier altyd terecht,en helpt iedereen je
 
@lotte

Bedankt voor je reactie, als ik vragen heb zal ik ze altijd stellen.

Groeten,

TwanRage
 
@TwanRage Yo Twan! Cool dat je ook de G36C hebt aangeschaft van Umarex met EBB. Ik vroeg me af, bevalt deze een beetje? Ik wil deze namelijk ook kopen als beginnende airsofter. De blowback lijkt me erg vet, net iets realistischer dan de andere G36C AEG modellen.

Maar ik ben wel heel benieuwd naar jou mening. Heb je wat voor en nadelen ervaring? :)
 
@TwanRage Yo Twan! Cool dat je ook de G36C hebt aangeschaft van Umarex met EBB. Ik vroeg me af, bevalt deze een beetje? Ik wil deze namelijk ook kopen als beginnende airsofter. De blowback lijkt me erg vet, net iets realistischer dan de andere G36C AEG modellen.

Maar ik ben wel heel benieuwd naar jou mening. Heb je wat voor en nadelen ervaring? :)

Hoi Tom,

De G36c van Umarex bevalt mij erg goed. Prima om mee te starten. Out of the box hoef je er niet veel aan te veranderen. Die van mij schiet momenteel tussen de 330 en de 340 FPS.
Van de EBB moet je niet te veel verwachten. Het is best leuk maar lang niet dezelfde blowback als een Tippman of iets dergelijks.

Hopelijk heb je iets aan deze info!
g36c.jpg

G36c met ACOG scope en foregrip
 
Hoi Tom,

De G36c van Umarex bevalt mij erg goed. Prima om mee te starten. Out of the box hoef je er niet veel aan te veranderen. Die van mij schiet momenteel tussen de 330 en de 340 FPS.
Van de EBB moet je niet te veel verwachten. Het is best leuk maar lang niet dezelfde blowback als een Tippman of iets dergelijks.

Hopelijk heb je iets aan deze info! Bekijk bijlage 877
G36c met ACOG scope en foregrip


Top man! Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb ook maar besloten om hem te kopen. Ben benieuwd hoe het gaat.

Groet
 
  • Leuk
Waarderingen: TwanRage