Ik zat net even rond te kijken op de NABV site en zag dat Blackout met open skirms begint.
http://www.nabv.nl/locaties/locatie-detail/blackout-airsoft
Ik heb nog niet gevonden hoeveel het moet kosten.
En een ander puntje zijn de openingstijden. De skirm begint pas rond 12 uur en eindigt rond 17.00/17.30
Volgens mij hebben ze als organisatie nog niet veel ervaring met open skirms, want de meeste airsofters willen voor 20-25 euro wel een volle dag skirmen.
Op de website staat nu vermeld wat het moet kosten. 27,50 entree voor NABV leden en 25 euro voor een huurkit. Op zich redelijk marktconforme prijzen aangezien de setting best uniek is. En je krijgt daar niet zo'n gare Dragon in je klauwen gedrukt.
Gare dragon??Op de website staat nu vermeld wat het moet kosten. 27,50 entree voor NABV leden en 25 euro voor een huurkit. Op zich redelijk marktconforme prijzen aangezien de setting best uniek is. En je krijgt daar niet zo'n gare Dragon in je klauwen gedrukt.
Gare dragon??
Dat is een ika zuchi uit Ghost in the shell!
Maar als leen replica om eens met het realistische airsoft kennis te maken is het niet echt geschikt idd =P
Je hoeft hiervoor ook geen nabv pas te hebben omdat ze niet op echte vuurwapens lijken. Beetje raar though.
...om redenen... Interesting.Maar je mag ze niet aanbieden als leenreplica als je dat zakelijk doet omdat het nog steeds onder luchtdrukwapens valt. (Heb research naar gedaan om redenen)
Maar als particulier mag het wel zonder NABV
...om redenen... Interesting.
Ga je een nieuwe locatie openen?
Even dat filmpje bekeken en ziet er inderdaad gaaf uit. En denk inderdaad leuk voor een keertje spelen. Ik heb ergens het gevoel dat je hier niet echt de gameplay zult gaan spelen die airsoft juist leuk maakt en "the main staige" voor een groot deel "free for all" geschikt is.
Verder vraag ik mij af waar al dat decor van gemaakt is. (Hout en gips?) Denk dat na enkele keren een BB aardig wat schade zal aanricht op gips.. en dan heb ik het niet eens over de lompheid van enkele die aanwezig zijn bij een open skirm of vrijgezellenfeest..
Boudewijn zei:Maar je mag ze niet aanbieden als leenreplica als je dat zakelijk doet omdat het nog steeds onder luchtdrukwapens valt. (Heb research naar gedaan om redenen)
Maar als particulier mag het wel zonder NABV
Er zijn anders wel ogra's die ze verhuren. Ik vraag me af of die wel de vergunning hebben. Dat zou betekenen dat paintball orga's ook zo'n vergunning nodig is