Dag Airsofters,
Zoals bekend is er sinds kort een nieuwe mijn.NABV ... en bij het rondneuzen viel mij het volgende op:
Evenementen -> Nieuw evenement aanmaken:
<cite>Wat mag wel:</cite>
<cite>Wat mag niet:</cite>
Hoe zit dit in elkaar? Ik lees vaak genoeg dat mensen ergens heen gaan voor een 2 daags evenement, maar volgens NABV zou dit niet mogen. Iemand enig idee waarom dit expliciet staat vermeld?
Alvast mijn hartelijke dank voor de input!
Zoals bekend is er sinds kort een nieuwe mijn.NABV ... en bij het rondneuzen viel mij het volgende op:
Evenementen -> Nieuw evenement aanmaken:
<cite>Wat mag wel:</cite>
- <cite>- Trainingen, al dan niet in teamverband, tot en met 20 personen en niet commercieel</cite>
- <cite><cite>- Onderhoud / reparatie / particuliere verkoop</cite></cite>
- <cite><cite><cite>- Foto- / video-opnames, mits sport gerelateerd</cite></cite></cite>
- <cite><cite><cite><cite>- Achtertuin, mits niet zichtbaar vanaf de openbare weg en na overleg met buren</cite></cite></cite></cite>
- <cite><cite><cite><cite><cite>- Andere zaken die betrekking hebben op airsoftsport activiteiten.</cite></cite></cite></cite></cite>
<cite>Wat mag niet:</cite>
- - Publieke toegankelijke plaatsen zoals, winkels, scholen, beursgebouwen e.d.
- <cite>- Commerciële activiteiten in welke vorm dan ook</cite>
- - Bezoek buitenland, schietvereniging of erkenninghouder
- <cite>- Film, video en/of theater producties</cite>
- - Overnachtingen.
Hoe zit dit in elkaar? Ik lees vaak genoeg dat mensen ergens heen gaan voor een 2 daags evenement, maar volgens NABV zou dit niet mogen. Iemand enig idee waarom dit expliciet staat vermeld?
Alvast mijn hartelijke dank voor de input!