Nieuwe mijn.NABV website

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum
Dat briefje van mama is nodig voor het legaal transporteren van je replica's , je zal toch bij je maatje moeten komen met je spulletjes.

En daar heb je dan weer een reden voor nodig, die ergens te boek staat. Anders heb je een klein probleem als je met 140 over de dijk sjeest en je word staande gehouden en die "platte pet" wil je voertuig inspecteren en vind 8 replicas in de kofferbak ;-) 

Laatste heb ik meegemaakt onderweg naar B&A voor een door ons georganiseerde intro dag.

De dienstdoende agent heeft uitvoerig de boel gecontroleerd en met de meldkamer gecheckt of er daadwerkelijk een event was. Vervolgens mocht ik na een waarschuwing voor de snelheid mijn weg vervolgen.

Dat Evenement aanvragen/briefje van Pap&Mam..Hoe snel komt zoiets over??

Van mezelf weet ik dat vriendenbezoek opkomt als poepen.Zelfde geldt voor een potje skirm

Je kijkt Vrijdagmiddag naar de weersverwachting,ziet lekker weer.Even de portomonee checken Ook okay! Dus bij thuskomst om 6 uur even snel een briefje vragen voor over een uurtje en de andere dag......

Ja das een goeie vraag, vroeger was het inderdaad met 5 minuten geregeld. Hoe het tegenwoordig gaat durf ik niet te zeggen. Overdag zou het snel geregeld kunnen zijn maar buiten werk tijden word het wat lastiger gok ik.

Hoelang het duurt voordat een evenement wordt goedgekeurd is misschien een goeie om bij NABV neer te leggen Stomp. Zelf heb ik nog geen ervaring met het aanmaken van een evenement dus kan hier niet over oordelen.

Verder lijkt me dat het topic 'op slot' kan omdat de antwoorden allemaal op pagina 1 staan? De rest lijkt me nu alleen maar slowchat en niet gekoppeld aan mijn eerste vraag.