Excuses voor mijn late reactie; ik was onderweg naar huis.
Ik zal deel voor deel reageren om het overzichtelijk te houden:
@Jan Een overnachting bij een NABV lid is prima (zoals al eerder aangegeven), zolang het maar niet het doel is van het evenement. Je gaat naar het andere NABV lid om te sleutelen of te chrono-en, en wellicht dat -wegens autopech, afstand naar huis, slecht weer- je besluit om daar te blijven slapen. Niets aan de hand; Je was er immers om werkzaamheden uit te voeren / te testen, en niet om in eerste instantie te blijven slapen.
De Ouwe Stomp (taggen werkt niet, dan crasht mijn Chrome): Mijn rol bij NABV is hetzelfde als die van jou (gok ik); namelijk betalend lid en (toekomstig) Airsoft-speler. Nergens, maar dan ook echt nergens heb ik kenbaar gemaakt of iemand doen geloven dat ik officieel een rol bij NABV vervul. In mijn vorige posts is te zien dat ik per e-mail contact heb gehad met Gerard Timmers (Directeur Verenigingsbureau en voorzitter Wedstrijdcommissie NABV). Daarnaast ben ik mij er niet van bewust geweest dat/of ik je ten nadele heb behandeld, dit is namelijk niet mijn bedoeling. Als iemand dit zo heeft ervaren dan zou ik bij deze mijn excuses willen aanbieden hiervoor. De situatie is simpelweg dat ik een vraag had, en hier antwoord op hoopte te vinden en na eenmaal gevonden te hebben deze met jullie te delen om het ook voor jullie helder te krijgen als het dit nog niet was. Het verhaal van replica symbolisch verkopen om vervolgens weer te kopen is dus helemaal niet van toepassing. Als particulier verkopen en aanschaffen is trouwens geen probleem, hier kan simpelweg een evenement voor aangemaakt worden. Het verblijven in een hotel is dus wel een puntje waar de NABV over zou struikelen, dit is namelijk een openbaar betreedbare ruimte (tot aan de deur van de kamer). Een woonhuis is dit niet, daar je aan moet bellen / deur moet ontgrendelen.
Waarschijnlijk vraag je je af waarom ik hier zo mee bezig ben. In het dagelijks leven heb ik met strikte regels en procedures te maken, een kwestie van leven en dood. Natuurlijk is dat met Airsoft niet zo, maar ik weet graag altijd waar ik exact aan/mee begin... zodoende dat ik specifieke informatie aan het inwinnen ben.
Heb je nog vragen? Vraag maar raak en als ik een antwoord heb verzeker ik je van een reactie.