Nieuwe speler (Haarlem)

Bart1

New Member
24 jan 2019
1
0
Trophies
1
Hallo, mijn naam is Bart en ik kom uit het prachtige Haarlem. Ik ben 21 jaar en helemaal nieuw in Airsoft. Ben van plan eerst een paar keer mee te doen voordat ik een NABV pas aanvraag en in gear investeer. Ik heb wel al een aantal mooie dingen van TM voorbij zien komen, wat wel een degelijk merk schijnt te zijn. Ik ken verder nog niemand die aan Airsoft doet, dus hopelijk komt dat nog. Weet iemand nog goede outdoor airsoft locaties in de buurt van Haarlem? De meesten liggen in het oosten en zuiden van het land zo te zien, dus dat wordt even rijden.

Welkom in de sport! :) Slimme keus om de kat eerst even uit de boom te kijken. Uiteindelijk zijn er maar weinig mensen die echt teleurgesteld thuiskomen na hun 1e ervaring :P

Welkom Bart! Kom zelf van origine uit Santpoort en woon nu Amsterdam, dus lekker in de buurt.

Over locaties: qua outdoor zijn er 2 relatief dicht in de buurt: RSL in Assendelft en Airsoft club Amsterdam (ACA) in Wormerveer naast het station. Rest is allemaal voor outdoor drie kwartier rijden minimaal vanaf Haarlem.

Welkom! Ik kom ook uit Haarlem. Ben zelf ook nieuw in Airsoft. Mijn NABV Pas verwacht ik volgende week (wordt vandaag gemaakt) en mijn Replica verwacht ik dan eind volgende week. Gezien die al helemaal klaar staat voor verzenden. Kijk (zoek) even op NHAS (Noord Holland Airsoft Squad) hier op het forum voor meer leden uit de regio. Veel plezier alvast!

Hey Bart, Welkom hier. Je hebt in ieder geval het beste forum gevonden. Dan moet de rest goed gaan. Veel plezier