Nieuwe speler met een Specna Arms.

dimitri-alvarez

New Member
28 dec 2015
2
0
Trophies
1
Hallo mensen van Airsoft club nederland,

Ik ben Dimitri en woon in Zaandam. Ik heb net me NABV pas binnen en ben nu al dingen aan het bestellen.
Ik heb altijd al iets met het model M4 gehad dus zocht ik ook op een mooie M4 replica. Na wat speurtocht kwam ik aan op de Specna Arms SA-B02-V2. Deze heb ik ook besteld en is gister aangekomen. Deze versie is voorzien met een zogeheten Saec systeem. Je kan namelijk heel makkelijk de veer vervangen zonder de replica helemaal open te maken. Hierdoor kan je erg eenvoudig je FPS veranderen.

Deze gear heb ik besteld en komt vandaag of morgen aan:
Specna Arms SA-B02-V2
WE LiPo 1450mAh
Multiprocessor Wave Charger
CYMA hicap
G&G midcap 4x
Madbull M100 Spring
Speedloader
Sling
BB’s
Gun bag

Outfit:
NUPROL lower face mask
Ess crossbow one
Bulle Green CADPAT ACU Shirt
Bulle Green CADPAT ACU Trousers
Bulle CADPAT TW Boonie Hat
Camaleon Tactical Molle Vest OD
Armored Claw Shooter Tactical Gloves OD
Fostex Combat Boots Black

Schoenen zijn nu ook binnen!

En wil eigenlijk zo snel mogelijk beginnen met een skirm.
Vragen zijn altijd welkom

hey welkom !

Ik hoop dat je veel plezier gaat beleven met je nieuwe replica !

misschien tot snel op een skirm

Welkom!

Leuk dat SAEC systeem! Kwam het toevallig laatst tegen op het internet. Leuke cammo keuze! CADPAT. Speciale reden voor?

ooo leuk boodschappenlijstje hoor, CADPAT nice! Welkom en heel veel plezier

Hey Dimitri. Welkom! Ik woon zelf in Volendam. M'n schoenen heb ik van 5.11 Tactical en heb ik gehaald bij Gearpoint in Amersfoort, ze hielden toevallig een uitverkoop op dat moment. Ik heb ook een Specna Arms: de SA-A03. Prachtig ding.

Ziet er goed uit, ben benieuwd naar je ervaringen met de Specna Arms SA-B02-V2

Zag alleen op internet dat bij de meeste modellen van Specna Arms wel wat meer vet in de gearbox gedaan moet worden.
Ze schijnen nogal droog te staan ;)

Jan;17437 zei:
Welkom!

Leuk dat SAEC systeem! Kwam het toevallig laatst tegen op het internet. Leuke cammo keuze! CADPAT. Speciale reden voor?
Ja dat SAEC systeem is erg simpel. Even stock er af, oude veer er uit, nieuwe er in en je bent klaar om te gaan. Vandaag alles binnen gekregen en de nieuwe midcaps van G&G feeden goed. zijn wel van plastic maar voeler erg solide aan.

Digitale camos vond ik altijd wel erg vet daarom heb ik voor die camo gekozen :smile:

Bert;17451 zei:
Ziet er goed uit, ben benieuwd naar je ervaringen met de Specna Arms SA-B02-V2

Zag alleen op internet dat bij de meeste modellen van Specna Arms wel wat meer vet in de gearbox gedaan moet worden.
Ze schijnen nogal droog te staan ;)
Ja klopt Ik heb dat ook gelezen en zelfs op een youtube filmpje gezien. Maar als ik de gearbox zou open maken om het te checken is mijn garantie dan ook weg?

Ik heb geen idee, ben zelf nog druk zoekende naar m'n eerste replica.
Ben nu in twijfel tussen de B02 en B04 ;)

Dus ben ook wel benieuwd of dan de garantie vervalt....

Bij 9 van de 10 bedrijven is je garantie weg ja.
Dus zou alleen de gearbox openmaken als je weet wat je doet. Aan de andere kant zolang er geen zegel op de gearbox zit kan niemand zien dat hij open is geweest, mits je hem weer goed inelkaar zet.

Sander;17457 zei:
Bij 9 van de 10 bedrijven is je garantie weg ja.
Dus zou alleen de gearbox openmaken als je weet wat je doet. Aan de andere kant zolang er geen zegel op de gearbox zit kan niemand zien dat hij open is geweest, mits je hem weer goed inelkaar zet.

Daar heb je een punt, maar dan moet je ook zorgvuldig omgaan met de schroeven, hetgeen bij veel mensen nogal wel eens mis gaat ;)

Ja dat is wel een pre inderdaad. Het is ook alleen aan te raden als je weet wat je doet.

Daarom is het meestal wijs om even op internet een paar disassembly filmpjes te kijken om te weten hoe het e.e.a. in elkaar zit.
Dan weet je namelijk precies wat je te wachten staat :)

Of koop een replica van het merk ICS, die leveren zelf een cd/dvd mee met instructie filmpjes over het in en uit elkaar halen van de replica

Vandaag alles binnen gekregen en meteen maar even aan getrokken.
Ik vind de camo erg mooi. :)
UjSSTwO.jpg