Nieuwe speler met een Specna Arms.

Gister de M100 veer binnen gekregen. Omdat in Nederland maximaal 360 FPS is toegestaan. Er zat een m120 in die schoot 420/430 FPS. Dat is natuurlijk veel te hard. Ook zat er een M90 veer bij maar die zou dus 310 FPS schieten. Nu alleen nog de nieuwe veer testen op FPS bij een chrono.

Tokio marui verzegeld zn gearboxen met wat rode loctite op de schroeven.

En op hierboven.. er is niets mis met 310 fps. Dan zit je sowieso goed als je op een evenement aankomt. Vaak genoeg dat mensen zo op het randje zitten met de fps dat ze bij net een andere chrono toch over de limiet gaan en dus die replica niet kunnen gebruiken.

Mooie replica heb je daar! Ik zit erover te denken om die ook te kopen, maar dan zonder SAEC. Hoe voelt de replica aan? Is hij een beetje stevig en rammelt hij niet?

ChaoSState;17578 zei:
Mooie replica heb je daar! Ik zit erover te denken om die ook te kopen, maar dan zonder SAEC. Hoe voelt de replica aan? Is hij een beetje stevig en rammelt hij niet?
Ja hij voelt erg stevig aan. Als je de replica heen en weer schud zit er geen speling in. Wel een beetje mag wobble maar daar stoor ik me niet aan.

*adds to list*
Dat wordt hem ^-^
En hopelijk tot snel ergens bij een skirm!

Motorordonhans;17641 zei:
Super, kom je vast nog wel eens in Assendelft tegen.
Ja denk het ook wel. Ik ben van plan om bij Balls and Arrows en RSL Assendelft te gaan spelen.