Nieuweling Marc stelt zich voor.

MarcMaurerNL

Active Member
2 okt 2017
36
12
Trophies
7
Hallo allemaal,

Hierbij stel ik mij graag aan jullie voor. Mijn naam is Marc, ik ben 22 jaar woon in IJsselmuiden en ben verpleegkundig van beroep en werk in een groot ziekenhuis in de buurt.

Ik ben totaal nieuw in de airsoft wereld. Een kennis van mij doet aan airsoft en via hem heb ik een aantal jaar geleden kennis gemaakt met de sport. Toen was ik enorm enthousiast maar ik was toen nog te jong om lid te worden.

Airsoft bleef ik interessant vinden en keek regelmatig *lees dagelijks video's van ACN en andere skirm's. Uiteindelijk heb ik besloten om mijn NABV pas aan te vragen. De VOG heb ik afgelopen maandag aangevraagd en zaterdag had ik hem al in de bus. Natuurlijk gelijk opgestuurd dus als het goed is heb ik binnen nu en twee weken mijn NABV pas in huis.

Ik ben van plan om qua stijl/loadout richting de politie, DSI, SWAT etc te gaan. Mijn eerste replica wordt daarom ook een Walther P99 op CO2 of een Walther PPQ op Green Gas. Hier ben ik nog niet helemaal over uit, alhoewel ik steeds mijn twijfels krijg over Green Gas.

Momenteel ben ik druk met een nieuwe opleiding dus ik kijk nog een beetje mee vanaf de zijlijn maar ik ga zeker een keer mee met een skirm.

Tot in het veld!!

Welkom Marc
Ps is de ACN introducé dag 28 oktober niks voor je?

Jazeker, helaas heb ik dan dagdienst.... maar ik probeer te ruilen.
Hebt vast collega's die je dit wel gunnen! Voordeel van de introducé dag zijn bijna allemaal beginners die door ACN op de goede weg worden geholpen. En de filmpjes gezien super sfeer.

Ten eerste welkom! Leuk dat je deze mooie sport oppakt.

Gaaf dat je al goed weet welke kant je op wilt. Echter is alleen een pistol toch minder praktisch dan je denkt.