Nog een nieuwe erbij!

Kleine update.

Mijn NABV pas had vorige week binnen moeten komen, maar niet dus.

Nu maken ze een a.s. vrijdag een nieuwe voor me en dan moet de pas volgende week binnen komen.

Jammer dit want me bestelling is betaald en staat klaar om te verzenden. Plus ik wil natuurlijk mee doen met een skirm nu het weer nog goed is :D

Wat is voor jullie de wachttijd geweest voor jullie pas?
 
Kleine update.

Mijn NABV pas had vorige week binnen moeten komen, maar niet dus.

Nu maken ze een a.s. vrijdag een nieuwe voor me en dan moet de pas volgende week binnen komen.

Jammer dit want me bestelling is betaald en staat klaar om te verzenden. Plus ik wil natuurlijk mee doen met een skirm nu het weer nog goed is :D

Wat is voor jullie de wachttijd geweest voor jullie pas?
Hoi Paul! Welkom nog! :)
Ik heb het gehele proces doorlopen in iets minder dan 2 weken(gerekend in werkdagen uiteraard, en anders precies 2 weken), in de 2e week is op vrijdag mijn pas aangemaakt en had hem de week erop op dinsdag binnen(want ja maandag geen post), dit was afgelopen juli.
Spijtig om te horen dat hij vorige week niet is binnengekomen maar het komt zeker goed!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Paul! Welkom nog! :)
Ik heb het gehele process doorlopen in iets minder dan 2 weken(gerekend in werkdagen uiteraard, en anders precies 2 weken), in de 2e week is op vrijdag mijn pas aangemaakt en had hem de week erop op dinsdag binnen(want ja maandag geen post), dit was afgelopen juli.
Spijtig om te horen dat hij vorige week niet is binnengekomen maar het komt zeker goed!

Hele proces inclusief vog aanvraag:eek:?
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Komen me buren gisteren terug van vakantie, lag me NABV pas daar....... als ik die postbode morgen zie :mad:

Maar hoe dan ook, ben nu officieel lid!!!

Bestelling bij gunfire is nu ingepakt en als het goed is verzenden ze hem vandaag nog :D

Nu nog de rest van me uitrusting uitzoeken...
 
Komen me buren gisteren terug van vakantie, lag me NABV pas daar....... als ik die postbode morgen zie :mad:

Maar hoe dan ook, ben nu officieel lid!!!

Bestelling bij gunfire is nu ingepakt en als het goed is verzenden ze hem vandaag nog :D

Nu nog de rest van me uitrusting uitzoeken...

Dubbelcheck je goed je adresgegevens op je pas? Je mag alleen replicas opslaan namelijk op het adres van je pas!