Nog geen lid, maar wel van plan :)

@rebelattack,
1. bijna alle aeg's zijn voorbij of tegen de 1 meter lang(uitzonderingen daargelaten. Hoeft dus niet eens een M1 Garand of B.A.R. te zijn want zelfs de veelvoorkomende ak's, m4's of g36's komen al snel aan die lengte.

2. Ja kan inderdaad het herladen trainen om enigzins de snelheid van het pistool trekken te evenaren. Maar dan blijf je nog steeds met het punt zitten van wat als je mags leeg zijn en je dus moet optoppen? Of kan jij dat ook al bijna net zo snel als een pistool trekken? :smiley:

3. Zijn we het over eens(gelukkig nog iets).

Oh ja we zijn het ook nog eens over het feit dat je je beginnersbudget zeker niet moet spenderen aan een pistol, gebruik die 200 euro inderdaad maar voor een goede primary. Maar mocht de sport je bevallen als beginner is een pistol zeker iets om te overwegen als je je load out wil uitbreiden.

manderspaul;22328 zei:
@rebelattack,
1. bijna alle aeg's zijn voorbij of tegen de 1 meter lang(uitzonderingen daargelaten. Hoeft dus niet eens een M1 Garand of B.A.R. te zijn want zelfs de veelvoorkomende ak's, m4's of g36's komen al snel aan die lengte.

2. Ja kan inderdaad het herladen trainen om enigzins de snelheid van het pistool trekken te evenaren. Maar dan blijf je nog steeds met het punt zitten van wat als je mags leeg zijn en je dus moet optoppen? Of kan jij dat ook al bijna net zo snel als een pistool trekken? :smiley:

3. Zijn we het over eens(gelukkig nog iets).

Oh ja we zijn het ook nog eens over het feit dat je je beginnersbudget zeker niet moet spenderen aan een pistol, gebruik die 200 euro inderdaad maar voor een goede primary. Maar mocht de sport je bevallen als beginner is een pistol zeker iets om te overwegen als je je load out wil uitbreiden.

Okey ik was ook een beetje hard mijn fout, ondanks vindt ik het nog wel mee vallen met hoe lang de genoemde replica's zijn, de M1 garand is wel echt heel lang, zeker omdat niks inschuifbaar of inklapbaar is, ik heb zelf een CQB M4 en die is maar 765 cm op volledige lente en een groot deel van de ak's heb een klap kolf, zelfde geld voor de G36 en de Aku varianten zijn al heel kort, dus je replica hoeft niet perse super lang te zijn. Als hij super lang is ja dan kan een side arm handig zijn en anders moet je proberen de situatie anders aan te pakken. Kijk als al je mags leeg zijn dat is wat anders, zo had ik het niet begrepen en dan heb je helemaal gelijk dan is een side arm verrektes handig :).

Mij ging het er in mijn initiële post vooral om dat het op een budget van 500 euro het niet interessant is en de claims dat een tokyo marui verder schiet dan menig AEG's out of the box vond ik ook een beetje ver gaan.