Nog z'n nieuwe

Jesse2411

Member
30 aug 2017
5
4
Trophies
2
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jesse Klaassen, 23 jaar en kom uit Apeldoorn.

Al een aantal weken ben ik op zoek naar een nieuwe sport/hobby die lekker uitdagend is. Op YouTube ben ik airsofters NOVRITSCH en Dutch The Hooligan tegengekomen. Na een vele video's van ACN te hebben gekeken weet ik het nu bijna zeker; Airsoft wordt mijn nieuwe hobby/sport.

Om er zeker van te zijn dat airsoft echt iets voor mij is, wil ik ergens aankomende weken deelnemen aan een skirm. Dit zou ik het liefst willen doen met iemand die mij op sleeptouw wil meenemen en er een geweldige dag van wil maken :)

Tot op het skirmveld!

Groetjes,
Jesse
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Jesse, houdt het skirm topic in de gaten. Hier staan alle aankomende skirms. Je kan daar aangeven dat je graag als "newbie" met iemand mee wilt gaan en dan wordt je vanzelf mee genomen :)

Groet, Sven
 
  • Leuk
Waarderingen: Jesse2411
Dag Jesse, en welkom op't forum :) Je hebt voor de goede sport gekozen!

Zoals Crumble al zegt, houdt de skirms in de gaten in de lijst hier. Wij als airsofters helpen andere beginners of geïnteresseerden graag aan deze verslavende sport :D

Tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey en Jesse2411
Welkom! En het is echt zo, ik heb nog geen skirm gezien en ben nu al verslaafd, al is het maar aan het bij elkaar grabbelen van m'n gear!
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Welkom op het forum! Zoals hierboven gezegd wordt, mede airsofters nemen je graag op sleeptouw ;)
En dit is zeker een leuke en uitdagende sport :D

Edit: Ik ben er misschien die dag ook bij, moet even het een en ander regelen ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Jesse2411
Ik hoop op die dag ook te kunnen komen! Welkom trouwens :)
(Moet nog wel aan een hoop touwtjes trekken om het te realiseren)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Jesse2411
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jesse Klaassen, 23 jaar en kom uit Apeldoorn.
Tot op het skirmveld!

Groetjes,
Jesse

Welkom Jesse! Je gaat heel veel plezier beleven aan deze hobby, dat is iets wat ik je kan garanderen. :cool:

Welkom! En het is echt zo, ik heb nog geen skirm gezien en ben nu al verslaafd, al is het maar aan het bij elkaar grabbelen van m'n gear!

Dat is ook wel gelijk een van de leukste dingen, de voorpret. Het samenstellen van gear, alles weer overhoop gooien omdat je toch voor een andere setup, camo, replica en/of faction gaat en weer helemaal opnieuw moet beginnen.

En al die pakketjes die binnenkomen.... feest! (niet voor de arme postbode maar dat doet er even niet toe!):D
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie en Jesse2411
Welkom Jesse! Ik woon bij je in de buurt, dus als je een keer wilt aanhaken bij mij en mijn vriendengroepje, ben je van harte welkom!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jesse2411
He Jesse; welkom!

Zoals @Crumble inderdaad al aangeeft; we willen je allemaal op sleeptouw nemen hoor!

Ben zelf ook voor 99% zeker het hele weekend op Bunker Hill, dus spreek me gewoon even aan en we gaan aan de slag met z'n allen.

Kun je ook wat dingen zien/leren/oppakken wat betreft communicatie en tactics!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jesse2411