Noord Holland Airsoft update

  • Onderwerp starter Hans Koppes
  • Startdatum
H

Hans Koppes

Hallo beste mensen uit Noord Holland!
Zoek je een leuke club maar heb je geen zin in verplichtingen over opkomst en uniformiteit? Sluit je aan!

Wij zijn een airsoftclub voor en door mensen uit NH.
Opgericht in 2017 en hebben inmiddels ruim 100 leden!
Mogelijk de grootste airsoftclub in Nederland?
Binnen onze club opereren ook een aantal teams.
We hebben een discussie/hulp en afspreek app-groep. Erg handig als je dicht bij huis hulp nodig hebt. De club heeft 2 sponsoren uit NH
Bloodboundshop.nl en Sniperparts_nl

Er is geen opkomst of uniformplicht.
Laten we eerlijk zijn een priveleven is belangrijker.

Iedereen is welkom zowel beginnende als old timers. Het enige wat we vragen is dat je in Noord Holland woont en fare play hoog in het vaandel hebt!
 

Bijlagen

  • IMG-20221228-WA0008.jpg
    IMG-20221228-WA0008.jpg
    223,8 KB · Weergaven: 48
Hallo, ik ben op zoek naar teamgenoten in de regio Amsterdam, is dit de juiste subsectie van het forum?
 
Hallo, ik ben op zoek naar teamgenoten in de regio Amsterdam, is dit de juiste subsectie van het forum?
Hallo wij hebben mensen uit het noorden van nederland homebase balls and arrows lelystad we hebben elk weekend wel leden die gaan airsoften of iets doen wat met airsoft te maken heeft training ect. Stuur een bericht als het je wat lijkt
 
Hoi Vince, Als je wilt kan je aansluiten bij Noord Holland Airsoft. We zijn een club en hebben leden uit heel NH. Natuurlijk ook uit de regio A dam. Aansluit mogelijkheden genoeg.
 
Leuk! Ik wil graag meedoen met het team als dat mogelijk is, hoe kan ik dat doen?