Novritsch SSP1 - Pistol

Zie net op FB dat Nov pre-orders voor Batch 3 heeft opengezet. Die worden geshipt rond maart pas.
 
ik zat in batch 2 maar heb co2. Nu had ik een probleem dat ze een greengas mag er bij hadden geleverd die eigenlijk co2 zou moeten zijn. en inderdaad heeft deze eigenlijk geen feed probleem het verschil is best groot want co2 knalt erg hard en greengas minder. Voor de rest werken ze gewoon beide in de ssp1. nu heb ik het geluk dat ik die green mag houden en een nieuwe co2 mag krijg.:cool::D

Ik dacht dat batch 2 pas in oktober zou worden verzonden?? Maar als het klopt zou mooi zijn want dan ben ik sneller aan de beurt...
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Ik dacht dat batch 2 pas in oktober zou worden verzonden?? Maar als het klopt zou mooi zijn want dan ben ik sneller aan de beurt...
Huh nu je het zegt, ja hessel, zeg eens :p
Maar ben ook benieuwd wat nov gaat doen met de ssp's die Canada niet in mochten ivm een te laag fps(moest minimaal 360fps schieten daar?)
 
Wie weet heeft hij de eerste batch 2 orders wel uitgeleverd met de SSP's die Canada niet in mochten :p
Hij heeft die orders allemaal gerefund dus dan zijn die SSP's weer beschikbaar lijkt me.

Er waren verder al heel wat manieren geopperd om hem legaal te krijgen voor Canada. Maar mij scheelt het niet, ik heb hem lekker toch al :D :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Wie weet heeft hij de eerste batch 2 orders wel uitgeleverd met de SSP's die Canada niet in mochten :p
Hij heeft die orders allemaal gerefund dus dan zijn die SSP's weer beschikbaar lijkt me.

Er waren verder al heel wat manieren geopperd om hem legaal te krijgen voor Canada. Maar mij scheelt het niet, ik heb hem lekker toch al :D :D
Haha en terecht! :p En ach, eind oktober is te overzien :p iniedergeval geen eind maart 2019 Hehehe
 
ik zou het niet weten hoe het kan weet alleen dat er bij alles stond dat ik in batch 2 zat had daar niet eens aan gedacht:p weet wel dat ik toen dacht van had ik maar eerder besteld dan zat ik in batch 1:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Het zegt dat het officieel nog geen review is, puur een unboxing. Nov heeft wel op zijn video gereageerd op Facebook zag ik.
Maar ik hoop ook op wat meer kritische reviews. Maar 29 september ga ik hem zelf voor het eerst fieldtesten :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Het zegt dat het officieel nog geen review is, puur een unboxing. Nov heeft wel op zijn video gereageerd op Facebook zag ik.
Maar ik hoop ook op wat meer kritische reviews. Maar 29 september ga ik hem zelf voor het eerst fieldtesten :D
nice met een video??;):po_O
 
Ik ben niet zo van de video's. Ik er later wel gewoon wat ik er van vond haha.
 
Morgen ga ik naar balls and arrows dus dat wordt dan mijn eerste kirm met de spp1, ik ben erg benieuwd! En dan kan ik jullie ook vertellen hoeveel FPS hij schiet met nurpol 3.0
 
Mijne schoot 362 fps met de eerste paar schoten met 3.0 en toen was het magazijn nog geen eens opgewarmd naar kamertemperatuur...
Dus voor de fps maar even 2.0 erin doen of een aantal schoten lossen voor de fps haha
 
Ik weet dat het als grappig is bedoelt, but people please don't, want het is gewoon cheaten.
ff 2.0 er in en daar dus ook mee blijven spelen, ik probeer hem eerst wel met de 3.0 komt hij te hoog dan over op de 2.0 en spelen we daar mee
 
Vandaag was er iemand die met ons op trok in Gasselte die ook de ssp1 binnen had.
Co2 schoot 335 fps bij hem.
Hij had 3 mags, 1 spoot elke keer meteen de Co2 leeg, andere 2 waren goed.

Ik heb er vier schoten mee gedaan.
En moet zeggen dat naast mijn volledige stock TM hi capa lijkt de ssp1 niet veel onder te doen.

Die 4 schoten is natuurlijk niet heel veel zeggend. Maar het viel me tot zo ver in ieder geval mee.
 
Same here.. 2 mags zijn goed, 3e spuit meteen leeg. Ik heb nog wat andere problemen, maar die lijken alleen op mijn SSP1 van toepassing. Novy is op de hoogte gesteld, ben benieuwd wat de oplossing word.