Deze week net mijn pakketje geopend...ssp1 co2 plus 2x extra magazijn.tevens heb ik de tracer erbij gehaald.
Tot nu toe geen klachten
4.beetje late reactie ,heb je hem zelf ook nu al binnen?in welke batch zat jij?
zit zelf in batch#4 en wil een beetje inschatten hoe ver ze nu zijn
Ben nieuw met hpa.Geen probleem. marui hi-capa mags kopen, marui hpa adapters van action army en je bent vertrokken.
Ben nieuw met hpa.
Wat kan je me aanbevelen fles,regulator.
Zelf dacht ik de kleinste fles omdat het alleen maar voor de pistol is.
Tippmann tank is prima, ik heb zelf een storm regulator van Com-Bat. Kleine tank kan best maar dan moet je hem redelijk veel bijvullen. Ik heb zelf een grote tank ook alleen maar voor m'n sidearm en heb er geen last van. Ja het is wat extra gewist op je rug maar de voordelen van HPA wegen op tegen dat extra gewicht in mijn ogen.
Wat is nu precies het voordeel van een sidearm op HPA? Bij een primary kan ik het me nog wel voorstellen aangezien je dan GBB krijgt met goede reliability en consistency.
Maar bij een sidearm blijft je beperkt door de kleine capaciteit van BB's in je magazijn. Wat je steeds moet hervullen i.p.v. verwisselen met andere mag.
Ook lijkt mij een remote line op je sidearm veel meer invloed hebben qua spanning en trekken, dan op je primary.
Als je bang bent je sidearm te verliezen, kun je dit ook met een simpele lanyard oplossen.
Of mis ik hier iets?
meestal zit er een oogje aan de pistolgrip
meestal zit er een oogje aan de pistolgrip
ik heb ook de ssp1 binnen, schiet wel lekker!
Echter past de ssp1 langs geen kanten in de holster...ik heb hem er proberen in steken en zit vol krassen nu
over late reactie gesproken,4.beetje late reactie ,heb je hem zelf ook nu al binnen?