Nu ik er ben zijn we bijna compleet.

Motorordonhans

Well-Known Member
23 okt 2014
485
190
Trophies
15
Hallo allemaal!
Maar natuurlijk niet, ik hoop dat er nog veel meer mensen gaan deelnemen aan deze geweldige sport.
Mijn naam is hans, 45 jaar en kom uit Alkmaar. 3 kinderen waavan er 2 niet kunnen wachten tot ze 18 jaar zijn.
Eind jaren 80 in het leger gezeten Ik was Motorordonnans bij de Infanterie.
Ik werk tegenwoordig als clientbegeleider en sportinstructeur in de zorg voor mensen met een beperking.. Het airsoften is een mooie aanvulling op mijn belangrijkste hobby namelijk sporten. Hardlopen, zwemmen, fitness. Met andere woorden alles wat inspanning kost.
Morgen mag ik mijn replica ophalen. Als een kind kijk ik er naar uit! 
Zie jullie in de Bush. En alsl het goed is? Jullie mij niet!
Gt, Hans, De Motorordonhans,(deze naam kreeeg ik bij Defensie)

Welkom!
Leuke voorstelpost. Hoop je snel op een veld te zien. Ga je ook naar de beurs?

Welkom Hans.
Als je energie over hebt is een weekendje bunkerhill de ideale workout, met als beloning een hele bult spierpijn.
 Ik fitness 2 keer in de week en heb kitesurfen nog als hobby erbij, dus durf wel te zeggen dat ik wat gewend ben.
Maar airsoften is echt slopend :)
Welke replica (goed bezig hans, ook al de juiste benaming aan geleerd zie ik) heb je gekozen?
Succes met het begin en als je vragen hebt helpen we je graag.
Greetings

Welkom hans,

Het enthousiasme zit er in ieder geval in, tot op een skirm.
En natuurlijk uit nieuwsgierigheid welke replica heb je gekocht ;)

Groet

Dag Hans! 
Wat een leuke voorstel post inderdaad :D En wat een epische naam hahaha! 
Hoe lang moeten je kinderen nog wachten voordat ze 18 zijn? 

Dag Peter,Twinfromhell, Lockheed en Jan,
Bedankt voor jullie welkom.  De replica?  Het is een meisje uit Polen geworden! Ze heet Specna Arms SA-AO2. Gevonden via het internet. Zo gaat dat tegenwoordig. Ze heeft karakter en de looks van een gym juf uit Rusland.

Mijn 1e skirm met eigen replica staat gepland voor 23 nov in Assendelft. Een thuiswedstrijd, 15 minuten rijden vanaf Alkmaar. Mijn twee jongste (jongens) moeten nog 6 en 10 jaar wachten. Gelukkig hebben zij een NURF Gun. Dat is indoor woonkamer airsoft voor kids. En ook daarbij moeten zij een bril op. Om niet op te vallen gaan zij verkleed als schemerlamp en eetkamerstoel.
Groeten, Hans

Hans is inderdaad lekker bezig hahaha <3 
Maar Specna Arms ook weer! Goeie keuze :D Ben benieuwd hoe hij je bevalt. Jammer dat je zoons nog zo lang moeten wachten! Zal wel moeilijk worden als papa eenmaal aan de slag gaat ^_^