OMG wéér n airsoft noob

Thx @kevin! VOG is aangevraagd..zit met smart op de paperassen te wachten zodat ik mn NABV pas aan kan vragen..en dan skirmen als n malle!

Top! Die weken duren een eeuwigheid voordat je eindelijk in bezit ben van je Nabv-pas en dan nog je eige gear aanschaffen! Geniet ervan en welkom in dit geweldige sport

Welkom op het forum!
Ik ben zelf iets meer dan een jaar actief, maar de skirms die ik afgelopen jaar heb gedaan zijn op twee handen te tellen.
(misschien zelfs anderhalf...)

Voor mij is Airsoft in de eerste instantie voor het verzamelen (wie wilt er nu geen mooi militair geweer hebben om naar te kijken?)
maar inderdaad zijn er genoeg sociale dieren op de skirms die vreemden graag op sleeptouw meenemen.
Heb ik zelf als mede-noob ook al een paar keer gedaan. :D

• Leuk
Waarderingen: Martinolie4
Welkom op dit gezellige forum en in deze geweldige sport.
Ik weet zeker dat je veel plezier gaat beleven met alles wat airsoft gerelateerd is.
Kijk ook even de verschillende topic's af voordat je een replica aanschaft.
Het forum staat letterlijk bomvol tips hierover.

• Leuk
Waarderingen: Martinolie4 en Robin2k7
Weet je wat het is , er was voorheen geen bijna geen land ter wereld zo streng met dit soort items als Nederland , en zoals Martinolie zo mooi aangaf het is genieten als ie alleen al voor je ligt in huis en hij is van jou , ik denk dat doordat we altijd zo'n strenge wet hadden op dit gebied je gewoon extra smult van zo'n nice piece
Welkom overigens .

Even gegoogeld naar deze replica en is inderdaad vet ;)

• Leuk
Waarderingen: Martinolie4
Weet je wat het is , er was voorheen geen bijna geen land ter wereld zo streng met dit soort items als Nederland , en zoals Martinolie zo mooi aangaf het is genieten als ie alleen al voor je ligt in huis en hij is van jou , ik denk dat doordat we altijd zo'n strenge wet hadden op dit gebied je gewoon extra smult van zo'n nice piece
Welkom overigens .

Even gegoogeld naar deze replica en is inderdaad vet ;)
Ik heb nog geen replica hoor! Maar kreeg wèl vandaag mn VOG binnen..dus met een beetje geluk heb ik vlgd week mn NABV pas!

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Vladimir
Excuus verkeerd gelezen , nabv pas straks in handen is ook al leuk hoor. ;)

Noobs of geen noobs, ik ben altijd wel opzoek naar wat mensen die willen skirmen. Daarbij heb ik een extra replica + pistol, mags en toebehoren waar gebruik van gemaakt mag worden en betaal je dus alleen de entree (25 of 30 euro meestal).

Ben ook met een groepje die ook wat aanhang of team zoekt hier op het forum aan het plannen om eind maart te gaan skirmen. Misschien dat er mensen zijn die mee willen.

• Leuk
Waarderingen: Martinolie4 en Robin2k7
Noobs of geen noobs, ik ben altijd wel opzoek naar wat mensen die willen skirmen. Daarbij heb ik een extra replica + pistol, mags en toebehoren waar gebruik van gemaakt mag worden en betaal je dus alleen de entree (25 of 30 euro meestal).

Ben ook met een groepje die ook wat aanhang of team zoekt hier op het forum aan het plannen om eind maart te gaan skirmen. Misschien dat er mensen zijn die mee willen.
Lijkt me zeker n keer leuk! Jij hebt zeker meer ervaring met skirmen dan ik,dus kan er wss nog wat van op steken ook :)
Heb zelf nog maar 1 skirm meegemaakt bij B&A maar smaakte direct naar meer meer meer haha...