Ook maar even voorstellen dan

Dank U:D

Zo dat was snel:eek: afgelopen dinsdag m'n vog naar de nabv gestuurd, nu net een mail binnen dat hij verwerkt is:cool: nu in blijde afwachting van de pas:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Xandor
Zit er dik in ja, merk het wel wanneer hij precies binnenkomt. Cliché maar toch, hoe sneller hoe beter:D:oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: Xandor
Ik ook vandaag de mail gekregen dat mijn vog verwerkt is.
Morgen word mijn pas gemaakt en opgestuurd dus hopelinm zaterdag binnen zodat ik gelijk een replica kan halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mike-Whiskey
Inderdaad, ik heb dezelfde hoop. Mits dat ze hem vrijdag gelijk versturen, anders wordt het eerder dinsdag dat hij binnen is.
 
HmmmZ dag niet zo gelopen zoals ik gepland had:confused:

Niet in de buurt can AMN geweest, belande wel op de Beverwijks Bazaar. Dus ik denk even naar hal 5. Uiteraard de mensen van Shogun paraat in hun stal daar. Mensen wat een drukte:eek: heb nouwelijks de twee prachtige vitrines met...... jawel replica's kunnen bewonderen.

Nu net weer thuis, ( na vanaf half 4 vanochtend on route te zijn geweest) en wat ligt daar nou in de bus:rolleyes: een poststuk van het NABV, de pas is binnen:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en Robbie
Het liefst begin ik met een specna arms v07, maar dan moet hij bij AMN wel op voorraad zijn.

Als ik meer uit gemak en reis afstand naar Shogun ga, dan is mijn keuze wat beperkter en kan ik kiezen uit een aantal ASG, Classic Army en een paar G&G. In iedergeval alles met zo'n vaste sight op de loop valt af, dat is niet echt mijn smaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
Ik zal eens checken wat voor model dat is. Heb er nog niet gek veel kijk op.

Ik heb zelf mijn zinnen gezet op een vfc vr16. Maar ik heb nog even, wie weet kom ik weer een andere tegen die op mij dan net weer een sterkere indruk maakt. We zullen zien.
 
Het liefst begin ik met een specna arms v07, maar dan moet hij bij AMN wel op voorraad zijn.

Als ik meer uit gemak en reis afstand naar Shogun ga, dan is mijn keuze wat beperkter en kan ik kiezen uit een aantal ASG, Classic Army en een paar G&G. In iedergeval alles met zo'n vaste sight op de loop valt af, dat is niet echt mijn smaak.

Weet niet of Shogun inmiddels betere service etc. verleent, maar lees iig even de review hier op de site. Gezien de posts daar zou ik me wel drie keer bedenken voordat ik zou overwegen daar te kopen.