Ook maar even voorstellen dan

Sonar_Owl

Well-Known Member
9 mrt 2018
52
23
Trophies
7
Hallo allemaal,

Na een succesvolle introductiedag in lelystad een paar weken geleden heb ik besloten om verder in deze sport te duiken omdat het wel erg gaaf is. En aangezien (als het goed is) morgen mijn NABV pas binnenkomt en ik dus gezellig mee kan doen als lidzijnde zal ik mezelf ook maar eens even voorstellen.

Ik ben Wesley, 19 jaar oud/jong, overmorgen 20.
Woonachtig in een plek die weinig mensen zullen kennen ;), namelijk Aarle-Rixtel.
Studerende in Eindhoven, verder ben ik een fanatieke gamer en doe ik ook handboogschieten.
Kan niet wachten om het veld in te duiken zodra ik een eigen replica heb en mijn gear ook compleet is.
Meer heb ik niet echt te vertellen denk ik. :D

M.v.g,

Sonar_Owl (Wesley)

• Leuk
Waarderingen: Glenn_Holtus
Welkom! De tijd duurt altijd te lang als je op iets wacht hé:p al enig idee welke replica je neemt?

Welkom! De tijd duurt altijd te lang als je op iets wacht hé:p al enig idee welke replica je neemt?
Ik ben nog actief zoekende aangezien ik nogal gebonden ben aan een budget. Het liefst zou ik een Famas of een Steyr Aug willen aangezien ik dat soort bullpups echt gaaf vind. Maar die zijn nogal duur, dus het kan ook zijn dat ik voor een Ak, M4/M16 of G36 ga aangezien die betaalbaarder zijn. :D

Welkom op het forum, voor de aanschaf van mijn replica neigde ik ook echt naar bullpop. Echter heb ik totaal geen spijt van mijn eerste aankoop, toch een m4 variant. Later komt er wel een bullpop bij verwacht ik. Orienteer je goed en vraag eens links of rechts om een replica een vast te houden.

Welkom op het forum, voor de aanschaf van mijn replica neigde ik ook echt naar bullpop. Echter heb ik totaal geen spijt van mijn eerste aankoop, toch een m4 variant. Later komt er wel een bullpop bij verwacht ik. Orienteer je goed en vraag eens links of rechts om een replica een vast te houden.
Bedankt voor de tip, ik zal zeker goed rondkijken.

Ah, De Peel. Van het beroemde boek. Beekman en Beekman.. ik ken mijn klassiekers. Welkom hier.

Beste Sonar,

Ga ik jouw eens blijmaken, bullpups hoeven echt niet duur te zijn! Zie ook hier: https://www.reddit.com/r/airsoft/comments/4cdt0m/ares_ameoba_am013_vs_ares_tavor/d1hfuwc/

Ik zou je twee willen adviseren: of de aps uar, of een jg aug. En dan zou ik voor een aps uar gaan. Die staan goed bekend en zijn zeer betaalbaar.
Bedankt voor de moeite, top!
Maar ik heb al een replica gekocht, namelijk een Famas F1 wat tevens een van mijn favorieten is.
Bullpups hoeven indederaad niet duur te zijn, dus misschien koop ik er later nog wel meer. :D