Opbergplaats

Ik heb ze in mijn wapen koffer onder mijn bed liggen uit hetzicht van anderen maar om bij mijn kamer te komen moet je het volgende doen:

Als eerste een druppel gebruiken om een eerste voordeur te openen.
Daarna moet je dezelfde druppel opnieuw gebruiken om een 2de deur met een code te openen.
Nadat je dit gedaan hebt loop je naar mn vleugel open je weer een deur met een druppel alleen deze deur is niet van glas.

Vervolgens moet je de voordeur openen met een sleutel om vervolgens nog een sleutel te gebruiken voor mijn kamer.
Daarna mijn geankerde wapenkoffer los breken en totslot moet hij van zijn 2 sloten gehaald worden

Denk dat dit wel goed zit toch? Geen grap:)

• Leuk
Waarderingen: Benji91
@Kallisto
De slot plaat die jij laat zien dient naar achter geklapt te worden zodat de schroef gaten achter de gesloten front plaat zit.
Zo kan je als hij gesloten is nooit bij de schroeven/bouten komen.

Ik heb ze in mijn wapen koffer onder mijn bed liggen uit hetzicht van anderen maar om bij mijn kamer te komen moet je het volgende doen:

Als eerste ...

..... kamer.
Daarna mijn geankerde wapenkoffer los breken en totslot moet hij van zijn 2 sloten gehaald worden

Denk dat dit wel goed zit toch? Geen grap:)

als je wapenkoffer geankerd is hoe krijg je die dan mee naar event s of gebruik je daar een andere koffer voor?
is het dezelfde koffer(als die je dus geankerd hebt) dan is volgens de letter van de wet (in dit geval NABV regelgeving) je koffer niet stationair en is de opslag "illegaal"

Klopt niet helemaal wat je daar zegt Tooth.
Als 1 en dezelfde opslag zowel verankerd is als los te nemen om mee te nemen dan is hij zowel stationair als mobiel.
Het ene moment netjes verankerd is hij stationair te noemen en het andere moment als hij meegaat naar een skirm en dus ontankerd is hij mobiel.
Volledig "leggit" volgens de wijze letteren der NABV.

• Leuk
Waarderingen: chris93
Er staat trouwens stationair dat heeft toch niks met verankerd te maken, ik denk dat bijna niemand de kast of kluis met nagels in de grond heeft vast staan.

Nee, maar een beetje kast til je niet zomaar op. Een koffer wel, om die "stationair" te kunnen noemen zal je hem toch ergens aan vast moeten maken.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
als je wapenkoffer geankerd is hoe krijg je die dan mee naar event s of gebruik je daar een andere koffer voor?
is het dezelfde koffer(als die je dus geankerd hebt) dan is volgens de letter van de wet (in dit geval NABV regelgeving) je koffer niet stationair en is de opslag "illegaal"

Ik heb nog een tweede kleinere koffer waar idd mijn replica in gaat en mocht ik geen ov vervoer hebben maar persoonlijk vervoer dan kan ik die grotere koffer meenemen.

Heb hier voor trouwens toestemming gekregen van de nabv meerlijks omdat je al door 4 deuren moet gaan die inprincipe allemaal opslot zitten :) en ik geen kluis/gereedschapskast op mn kamer mag hebben

Goed bezig trouwens dat er gelijk even gemailed is met de NABV! Good busy guys! ^_^

Ik heb nog een tweede kleinere koffer waar idd mijn replica in gaat en mocht ik geen ov vervoer hebben maar persoonlijk vervoer dan kan ik die grotere koffer meenemen.

Heb hier voor trouwens toestemming gekregen van de nabv meerlijks omdat je al door 4 deuren moet gaan die inprincipe allemaal opslot zitten :) en ik geen kluis/gereedschapskast op mn kamer mag hebben

Als NABV je daar toestemming voor heeft gegeven is het goed. bewaar deze toestemming wel. de stationaire opslag is alleen NABv regel dus politie kan bij huisbezoek daar niet over "vallen". politie handhaafd de wet die zegt dat het alleen opgesloten moet zijn.

zo mag je met afgesloten koffer/tas ook reizen bij wet. Alleen in de alg.voorwaarden van de OV bedrijven staat dat je geen wapens mag meenemen. Kennis van mij heeft daarom ook een gitaarkoffer of keyboard koffer bij. is meer gecamoufleerd ;)

Hey @Theunis_B ,

Ik heb hier de kist gekocht:
https://www.douwesdump.nl/dump/diverse-houten-kisten.html
Maar ik zie net dat mijn kist er niet meer tussen staat.

Die had ik eigenlijk gekocht zodat hij laag genoeg was om onder mijn bed te passen.
Maar na een beetje gezeik thuis moest hij een andere plek krijgen, waar hij nu dus staat.
Omdat je in die lage kist de replica's alleen liggend kan opslaan heb ik hem verhoogd.
Gelijk heb ik er een paar houders in gemaakt om het een beetje georganiseerd te doen lijken.

Slotje heb ik er gewoon aan de buitenkant aan geschroefd.
Dit moet ik nog een keer veranderen want nu zouden mensen de schroeven los kunnen draaien en in de kist kunnen komen.

https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/how-do-store-your-replica.1861/page-4

20170414_091712.jpg

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Hey @Theunis_B ,

Ik heb hier de kist gekocht:
https://www.douwesdump.nl/dump/diverse-houten-kisten.html
Maar ik zie net dat mijn kist er niet meer tussen staat.

Die had ik eigenlijk gekocht zodat hij laag genoeg was om onder mijn bed te passen.
Maar na een beetje gezeik thuis moest hij een andere plek krijgen, waar hij nu dus staat.
Omdat je in die lage kist de replica's alleen liggend kan opslaan heb ik hem verhoogd.
Gelijk heb ik er een paar houders in gemaakt om het een beetje georganiseerd te doen lijken.

Slotje heb ik er gewoon aan de buitenkant aan geschroefd.
Dit moet ik nog een keer veranderen want nu zouden mensen de schroeven los kunnen draaien en in de kist kunnen komen.

https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/how-do-store-your-replica.1861/page-4

Super vet! Tnx voor de insperatie.
Zijn mooie prijzen op die site. Ik ga veder zoeken in de categorie dumpen ;)
Zo te zien vergt het wat knutselen, maar je kan hem inderdaad mooi inrichten naar je eigen wens.

• Leuk
Waarderingen: Rick191
Ik heb ook een kist bij Douwesdump gekocht om spul in te gooien.
Zou dit voldoende zijn?
SZVVjsL.jpg

dTYuX4l.jpg

• Leuk
Waarderingen: Theunis_B
Als je de kist in een afgesloten kast/ruimte (met slot) zet waar alleen jij bij kan wel.