Opzoek naar googles die niet beslaan

Jesse2411

Member
30 aug 2017
5
4
Trophies
2
Hallo iedereen!

Ik ben bezig met het bij elkaar sprokkelen van mijn eerste airsoft load-out. De meeste onderdelen heb ik gevonden, alleen loop ik vast bij het kiezen van goggles.

Een aantal keer bij paintballen kreeg ik een beslagen masker. Dit heeft er voor gezorgd dat ik uit het spel-element werd getrokken.

Ik heb een aantal reviews gezien van een goggles die niet zouden beslaan, maar hebben een prijskaartje van rond de 100 euro (buiten mijn budget).

Mijn vraag;
Heeft iemand ervaring met goggles onder 50 euro die niet beslaan tijdens het skirmen?
 
http://www.greatoakdumpstore.nl/product/airsoftbril-thunder/

3025843-Bril-Thunder-foto-1.jpg

25 euro en 5% korting met de code op het forum

https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/web-greatoakdumpstore-nl-gear.1642/
 
  • Leuk
Waarderingen: Jesse2411
Hallo,

Voor gewone bril gebruik ik deze TTD thermal lens glasses: LINK

Voor goggles gebruik ik de Revision Desert locust: LINK

De TTD is met thermal lens. De Desert locust niet, maar als je anti-fog gebruikt en het schuim aan de onder en bovenkant weg haalt, is het zeer goed te doen, ook met helm.

Er zijn thermal lenzen voor de desert locust, maar die zijn 20 euro p.s. met minimaal 20 euro verzendkosten (zijn zeer slecht te verkrijgen buiten europa, maar als iemand een adresje weet, laat het mij dan weten)!

De goggles heb ik wel al laten foggen, vooral als ik lang stil sta (teken dat ik moet bewegen) i.c.m. uren spelen (maar niet vaak van de 9 skirms had ik misschien 3x last van fog met goggles, en maar voor 5 min).

Ik gebruik wel een helm + Desert Locust dus dat is extra fog kans. Heb maar één keer gehad dat het niet te doen was met mijn goggles qua fog, dat ik naar safezone ben gegaan om de TTD op te doen. De TTD heb ik getest nu 3x tijdens een dag skirm, en ja hij is echt goed, niet te foggen. Misschien een heel klein laagje, niet echt fog maar druppels, maar als je alsnog anti-fog gebruikt blijven ze echt helder.

Ps. Ik ben iemand die bovengemiddeld veel zweet en het altijd warm heeft, dus ook nog extra fog kans.
 
Ik krijg het voor elkaar alles te laten beslaan. Zelfs de bollé x1000 die het tijdens mijn review echt prima deed, besloeg na een paar skirms. Inmiddels gebruik ik nuprol clearview en dat werkt als een trein! Je hebt een klein waasje van de nuprol zelf, maar dat is 10x beter dan het beslaan van de bril.
 
Wat @Jorst zei: gebruik dezelfde en alleen als ik stil lig of sta na een poos spelen (dus lekker verhit en zwetend) beslaat hij. Twee, drie meter lopen en hij is weer helder door de luchtstroom
 
Ik gebruik ook die bril van @Jorst en die beslaat bij mij niet zelfs zonder nuprol. Teminste al ik mun pet achterste voren opdoe zadat er genoeg ventilatie is.
 
Kijk eens naar de goggles van Splav, deze kosten rond de 50 euro. Het zijn Russische legerbrillen. ( Skirmshop)
Als je echt een goed anti fogg middel wil hebben, bestel dan CatCrap. Ik heb al heeeeeeel veel anti fog middeltjes gebruikt. Deze werkt verre weg het best.
 
Kijk eens naar de goggles van Splav, deze kosten rond de 50 euro. Het zijn Russische legerbrillen. ( Skirmshop)
Als je echt een goed anti fogg middel wil hebben, bestel dan CatCrap. Ik heb al heeeeeeel veel anti fog middeltjes gebruikt. Deze werkt verre weg het best.

Ook Track en Osprey en 6b34's zijn echt niet bestand tegen beslaan, weet ik uit ervaring. Wel verschilt het absoluut per persoon. Je kunt in de meeste Rusfed brillen het schuim weghalen waardoor het al veel minder is.
 
Heb een gewone bril, geen goggles, uiteraard gekeurd. Doe hem voor de skirm en in de pauze ff insmeren met afwasmiddel beetje uitwrijven tot er een dun laagje op zit waar je gewoon door heen kijkt. Nergens last van. Zorg wel dat de bril niet te strak op je gezicht zit zodat er lucht achterdoor kan via de onder en boven kant. Houd dus ruimte vrij tussen de helm/muts/pet boven de bril. aan de onderkant ruimte laten tussen je sjaal of masker.

Werkt super!
 
Heb een bril van taiwan gun, meen een euro of 30 dat die kost. En die is werkelijk nog nooit beslagen.