Oud paintballer omg. Rotterdam

Rottebeer

New Member
16 sep 2019
2
0
Trophies
1
Hoi allemaal,
Ik heb jaren gepaintballd en met mijn oude paintball team 2 paintballvelden achter elkaar opgebouwd en gehad. Het laatste veld is ook een tijdje een Airsoft veld geweest maar toen was ik al weg.
Hier vandaan ook in meerdere landen gespeeld en aan grote games (200 t/m 2500 man op het veld ) mee gedaan.

Nu 10 jaar niet meer gespeeld en ik wil weer gaan sporten en Airsoft is erg leuk om te doen!
Op zoek naar Airsoft bier+ team ofzo ;-) om in NL en Be etc. af en toe mee te spelen.
Ws wil mijn zoon en mss vrienden ook wel eens mee.

Regio:
Rotterdam
Hoe zit je met vervoer?
Eigen vervoer
Airsoft ervaring:
Paar keer ge-airsoft en daarin ook 1x CQB (indoor bij Den Haag) training gehad.
Heb je al eigen gear en zo ja, wat?

Nog niks of pas mijn multicam niet meer :-0
Ik heb wel eea aan allerlei spullen maar die moet ik even uit de mottenballen halen.
En eerst eea testen voor ik iets aanschaf ivm voorkeuren checken.

Als je tips hebt qua leden/ teams omgeving Rotterdam dan hou ik mij aanbevolen!
Ps. Ik had mij al blijkbaar jaren geleden geregistreerd en was ik vergeten....ook de naam...
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel en kan ik een keer met iemand mee of ergens komen kijken?
Het is in principe altijd mogelijk om naar een airsoftveld te mailen en te vragen of je eens mag komen kijken of het misschien wat voor je is. Je kunt je natuurlijk ook altijd inschrijven voor een skirm met bijvoorbeeld een huurkit om het meteen helemaal te proberen. Mijn eerste skirm was ik ook in mijn eentje met huurkit en ik trof al snel mensen aan waar ik de hele dag mee op pad ben geweest.

Een optie is ook om eens te gaan kijken bij het NABV Centrum in Geldermalsen voor bijvoorbeeld meer informatie.

Voor locaties en informaties kun je heel goed terecht op de NABV Website. Kun je kijken wat er bij je in de buurt zit en dergelijk.

Oh, en welkom, he. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rottebeer