overschakelen op HPA

Wolverine MTW, kan je al met upgrades bestellen en iedereen die ik ken is er laaiend positief over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop
Of wat als ik alsnog van gedacht verander en ik toch meteen voor 1 op HPA ga. Welke replica zouden jullie dan aanraden + welke internals?
1 waar ik een lekkere range mee kan halen!

Budget +/- €1300 voor alles: replica, engine, barrel, hopup, regulator, line, tank...wat nog?

Wolverine MTW (powair6 700,-)
Wolverine storm high pressure with line (powair6 170,-)
2 48ci tippmann tanks (powair6 93,-)
Koffer nuprol (powair6 100,-)
TITAN POWER Battery Lithium Ion 7.4V 350MAH JST HPA (powair6 18,-)


Heb je voor 1080,- een complete set.
Heb je nog geld over voor een leuke flash hider naar keuze want zo'n oranje ding is niks.
En een andere stock (vindt die bij de mtw komt er niet uit zien)

Heb een foto van de mijne toegevoegd
heb er een Epsilon 556 Flash Hider opzitten en daarover een ics kaq style suppresor. Met de suppresor is ie heel stil.
En nog een magpul moe 'milspec' stock
 

Bijlagen

  • Wolverine mtw.jpg
    Wolverine mtw.jpg
    107,4 KB · Weergaven: 554
  • Leuk
Waarderingen: Rubenwest
Wolverine MTW (powair6 700,-)
Wolverine storm high pressure with line (powair6 170,-)
2 48ci tippmann tanks (powair6 93,-)
Koffer nuprol (powair6 100,-)
TITAN POWER Battery Lithium Ion 7.4V 350MAH JST HPA (powair6 18,-)


Heb je voor 1080,- een complete set.
Heb je nog geld over voor een leuke flash hider naar keuze want zo'n oranje ding is niks.
En een andere stock (vindt die bij de mtw komt er niet uit zien)

Heb een foto van de mijne toegevoegd
heb er een Epsilon 556 Flash Hider opzitten en daarover een ics kaq style suppresor. Met de suppresor is ie heel stil.
En nog een magpul moe 'milspec' stock

Ik heb zonet met een Wolverine geschoten, phewww wat een lekker ding zeg! Het was ook met de mtw 10,3 inch. Misschien dat ik dan ook maar 1 zal aanschaffen (ben afgestapt van de tm devgru, omdat mijn teammates op hpa spelen). Maar dan misschien de 14,5inch daar ik deze enkel voor buiten zou gebruiken. En mss direct de reaper...aan te raden of niet?
 
Ik heb zonet met een Wolverine geschoten, phewww wat een lekker ding zeg! Het was ook met de mtw 10,3 inch. Misschien dat ik dan ook maar 1 zal aanschaffen (ben afgestapt van de tm devgru, omdat mijn teammates op hpa spelen). Maar dan misschien de 14,5inch daar ik deze enkel voor buiten zou gebruiken. En mss direct de reaper...aan te raden of niet?
Als je alleen de 14,5' gaat gebruiken (als dmr) is de Reaper echt the way to go. Als je een alles kunnen wilt en/of later toch de 6/10' wilt kan je beter voor de Inferno gaan.
 
Als je alleen de 14,5' gaat gebruiken (als dmr) is de Reaper echt the way to go. Als je een alles kunnen wilt en/of later toch de 6/10' wilt kan je beter voor de Inferno gaan.

Wat bedoel je met een ‘alles kunnen’ ?
Ik wil voornamelijk een goeie range behalen alsook 1 die muisstil schiet...
 
Wat bedoel je met een ‘alles kunnen’ ?
Ik wil voornamelijk een goeie range behalen alsook 1 die muisstil schiet...
Een reaper valt iets moeilijker af te stellen en moet je wat meer gaan testen om af te stellen. Wel kan je er meer range uithalen.
Ik haal uit mijn mtw 10' (inferno gen 2) met .28 1.15j 60-70m
Heb al met een mtw geschoten 14' met een inferno die schoot 1.7j en met .36 die haalde 80+m

Een maatje heeft een custom suppresor gemaakt en hiermee hoor je op 15m echt niks meer van het schot.
https://com-bat.nl/index.php?id_pro...mm-covert-tactical-dempers&controller=product
Deze werken ook heel goed.

Edit: als ik naar belgie ga pak ik ook .32 of .36
Hiermee schiet de mtw 10' ook echt heel stuk beter dan met de .28
 
Ik zat eens de regels van de NABV te kijken maar in Nederland kan je op HPA toch bijna niet in de DMR klasse (spelen 1.7joule)

(ja mosfet instellen op 4 fps) maximaal anders vallen officieel allemaal in de 1.20 joule klasse??
 
Ik zat eens de regels van de NABV te kijken maar in Nederland kan je op HPA toch bijna niet in de DMR klasse (spelen 1.7joule)

(ja mosfet instellen op 4 fps) maximaal anders vallen officieel allemaal in de 1.20 joule klasse??
Je hoeft dit niet perse in te stellen. Als je gewoon niet trigger sensitief afsteld en je trigger feathered/vingert vinden ze het 9/10 ook wel goed. Tenminste waar ik ben geweest(bunkerhill,zuid63,critical hit) wel semi semi schieten
 
Regel is heb je meer ROF als 4 dan moet je onder 1.2joule vallen he (dat ze het goedvinden is wat anders, als dat het compleet volgens de regels is :)
 
Regel is heb je meer ROF als 4 dan moet je onder 1.2joule vallen he (dat ze het goedvinden is wat anders, als dat het compleet volgens de regels is :)
Ja rof, dus semi semi schieten (geen full auto) en dan rustig met de trigger wordt ook goed gekeurd door de nabv.
 
Een reaper valt iets moeilijker af te stellen en moet je wat meer gaan testen om af te stellen. Wel kan je er meer range uithalen.
Ik haal uit mijn mtw 10' (inferno gen 2) met .28 1.15j 60-70m
Heb al met een mtw geschoten 14' met een inferno die schoot 1.7j en met .36 die haalde 80+m

Een maatje heeft een custom suppresor gemaakt en hiermee hoor je op 15m echt niks meer van het schot.
https://com-bat.nl/index.php?id_pro...mm-covert-tactical-dempers&controller=product
Deze werken ook heel goed.

Edit: als ik naar belgie ga pak ik ook .32 of .36
Hiermee schiet de mtw 10' ook echt heel stuk beter dan met de .28

Dan zal het de 14,5inch inferno worden. En misschien nog een silencer er op, maar dan zal het al een serieuze lengte zijn wss :D
 
Dan zal het de 14,5inch inferno worden. En misschien nog een silencer er op, maar dan zal het al een serieuze lengte zijn wss :D

als je gaat spelen als dmr vind ik de lengte er wel bij horen. dat is een grotere handicap dan je rate of fire. vooral omdat steeds meer orgas helemaal geen full auto meer toelaten.

het maakt je manier van spelen heel anders maar de extra afstand met silencer maakt dat zeker goed
 
Orga's die geen full auto toestaan stellen vaak ook meer eisen aan DMR dan alleen semi schieten. Sommigen vinden dat het een daadwerkelijk DMR platform in real steel moet zijn (dan valt je mtw toch echt af), anderen kijken naar lengte, scope, bipod.

Zomaar alle voordelen van DMR krijgen door een assault replica alleen semi te laten schieten zit er tegenwoordig (gelukkig) niet meer in.
 
Zomaar alle voordelen van DMR krijgen door een assault replica alleen semi te laten schieten zit er tegenwoordig (gelukkig) niet meer in.

Bij welke velden dan? Ben dit nog nooit tegengekomen en ik ben bij aardig wat outdoor velden geweest (RSL, ACA, B&A, Veluwe, Dark Forest, Copperhead Assen).
 
Orga's die geen full auto toestaan stellen vaak ook meer eisen aan DMR dan alleen semi schieten. Sommigen vinden dat het een daadwerkelijk DMR platform in real steel moet zijn (dan valt je mtw toch echt af), anderen kijken naar lengte, scope, bipod.

Zomaar alle voordelen van DMR krijgen door een assault replica alleen semi te laten schieten zit er tegenwoordig (gelukkig) niet meer in.

als je naar een mil-sim gaat ok... maar om dat al te verplichten tijdens een reguliere skirm? Gaat me redelijk (te) ver.
 
Bij welke velden dan? Ben dit nog nooit tegengekomen en ik ben bij aardig wat outdoor velden geweest (RSL, ACA, B&A, Veluwe, Dark Forest, Copperhead Assen).

ik weet dat bunker hill bijvoorbeeld mp5 en pdw modelen alleen toelaat als ze 1.2j zijn. teminste dat vertelde ze. geen iedee wat voor hun de limiet is verder.

critical hit gaat een stuk verder. in mijn geval speel ik met een m4 (krytac spr) en ik moet ook echt het lange model heben dus geen crb of pdw. en dan een bipod er op en een echte scope of short dot.

de regels voor bipod en scope zijn ze nog wel wat losjes mee bij de normale skirms maar ik ga er vanuit dat dit niet het geval is met de tac sims