overschakelen op HPA

als je naar een mil-sim gaat ok... maar om dat al te verplichten tijdens een reguliere skirm? Gaat me redelijk (te) ver.

Stukkie begrijpend lezen. Semi-only events (outdoor). Bij alle skirms waar ik geweest ben bij met dergelijke regels (TacSim en open) worden er wat meer eisen aan DMR gesteld aangezien assaults hun full auto 'voordeel' verliezen.
 
nou dan moeten ze HPA ook verbieden, heb HPa pistolen maar ook rifles gezien met builds die singel sneller schieten als de gemiddelde AEG op full auto??
 
nou dan moeten ze HPA ook verbieden, heb HPa pistolen maar ook rifles gezien met builds die singel sneller schieten als de gemiddelde AEG op full auto??

Dit heeft niets met hpa te maken. Dik kun je namelijk ook realiseren met een aeg met DSG.

Het probleem is de gene achter de trekker en het gebruik er van. Daar mist te vaak het gezonde verstand.
 
nou dan moeten ze HPA ook verbieden, heb HPa pistolen maar ook rifles gezien met builds die singel sneller schieten als de gemiddelde AEG op full auto??

dat is puur het inbouwen van een speed triger. en ja dit is makelijker met hpa maar ook gewoon haalbaar met een aeg.

het probleem is eerder dat de regels mischien moeten worden bijgewerkt voor wat tegenwoordig haalbaar is. vroeger was een rof van 30/40 bijvoorbeeld niet of moeilijk haalbaar maar tegenwoordig gaat dat relatief makelijk. mensen blijven altijd zoeken naar een manier om een voordeel te halen dus regels horen ook van tijd tot tijd te worden bijgewerkt
 
Update: de wolverine mtw 14,5 inch inferno is net besteld. Binnen 2 weken komt ie binnen, ow yeahhhhh so excited :D:p:cool:
Gefeliciteerd met de aankoop van deze prachtige replica.
Ik zit nu ook nog te wachten tot dat ik hem terug heb van ceracoaten
 
2 vrienden heben hem ook een paar weken geleden besteld maar is met de air stock dus zal wat langer duuren helaas;)

enig idee met wat voor stock lengte je rekening moet houden als je voor de wraith air optie gaat? Kan online nergens de afmetingen (min en max lengte) van die stock vinden.
 
ik weet niet hoe het zit met de wolverine stock
maar ik heb zelf de polarstar versie.

en deze is minimaal 29 centimeter gemeten vanuit de achterkant van de lower. en max 32 cm

dit is met een first strike tank achter op. de tipman tankjes heben een 3cm langere regulator er op dus deze is altijd 32

ik heb mijn stock altijd al aardig lang dus voor mij geen probleem maar dat zal per persoon verschilen
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Gefeliciteerd met de aankoop van deze prachtige replica.
Ik zit nu ook nog te wachten tot dat ik hem terug heb van ceracoaten

thanks, ik kijk er al naar uit...binnen 2 weken heb ik hem! Jij alvast bedankt voor uw vorige reacties! En wat doet men precies bij ceracoaten?
 
thanks, ik kijk er al naar uit...binnen 2 weken heb ik hem! Jij alvast bedankt voor uw vorige reacties! En wat doet men precies bij ceracoaten?
Is in t kort kleurtje aanbrengen. Langere uitleg: Cerakote is een samengestelde epoxy coating gemaakt met polymere keramiek. Keramiek is een extreem harde substantie
Het product wat voorzien is van Cerakote word corrosie-bestendig, slijt-bestendig, chemisch resistent en vele eigenschappen meer. Cerakote is getest door vele ASTM testen. Deze testen stelde Cerakote op tegen vele populaire coatingen waarvan alle slechter presteren op verschillende aspecten, Cerakote behoud zich extreem goed in deze situaties.
 
Is in t kort kleurtje aanbrengen. Langere uitleg: Cerakote is een samengestelde epoxy coating gemaakt met polymere keramiek. Keramiek is een extreem harde substantie
Het product wat voorzien is van Cerakote word corrosie-bestendig, slijt-bestendig, chemisch resistent en vele eigenschappen meer. Cerakote is getest door vele ASTM testen. Deze testen stelde Cerakote op tegen vele populaire coatingen waarvan alle slechter presteren op verschillende aspecten, Cerakote behoud zich extreem goed in deze situaties.

Super, ik zal hier eens wat meer info van opzoeken
 
En wat is de air stock precies? Sorry maar ik ben een absolute leek hier in :p

ik weet niet of de officele naam ook air stock is aangezien elk merk het anders noemt. maar het kom er op neer dat je de regulator achter op je replica hebt en daar een 13 ci lucht tankje op kan zeten met als voordeel dat je geen slang meer hebt.
 
Thanks, die air stock lijkt me ook wel nice!
Nu nog eens zien welke mags het best zijn en welke scope ik zal nemen! Mvg
 
Thanks, die air stock lijkt me ook wel nice!
Nu nog eens zien welke mags het best zijn en welke scope ik zal nemen! Mvg

scope is voorkeur en budget maar ik denk dat een van de weinige dingen waar bijna alle airsofters het over eens zijn is dat voor m4 mags de pts epm mags de beste optie zijn. al zullen er vast wat modelen zijn waar ze niet leker in werken?
 
In principe is een verft niet meer als een coating, de additieven zorgen voor de slijtvastheid en andere eigenschappen, blijkbaar middels preceramic polymers die je middels pyrolyse uitbrand.

Tbh ik zou eerst eens gaan spelen, al die dingen zoals scopes en etc. kom je toch pas middels spelen achter wat je nou werkelijk nodig hebt en daarbij kan je aan mede spelers dan eens vragen om te bekijken wat ze gebruiken.
 
Ik heb intussen mijn wolverine 14,5inch inferno in mijn bezit, oohhh wat schiet hij lekker!! Nu had ik graag nog een nieuwe flash hider en suppressor gekocht: welke is aan te raden? Graag een suppressor die er bruut uitziet alsook 1 die goed dempt.
Wat betreft de regulator: is de wolverine high pressure de beste keuze? Wat is het verschil met de gewone wolverine regulator? Of welk 1 is nog aan te raden ?
Qua mags zal ik gewoon de originele wolverine mags bestellen...ze zien er goed uit en replica stopt met schieten als de mag leeg is.
Dankuwel alvast.
 
Ik heb intussen mijn wolverine 14,5inch inferno in mijn bezit, oohhh wat schiet hij lekker!! Nu had ik graag nog een nieuwe flash hider en suppressor gekocht: welke is aan te raden? Graag een suppressor die er bruut uitziet alsook 1 die goed dempt.
Wat betreft de regulator: is de wolverine high pressure de beste keuze? Wat is het verschil met de gewone wolverine regulator? Of welk 1 is nog aan te raden ?
Qua mags zal ik gewoon de originele wolverine mags bestellen...ze zien er goed uit en replica stopt met schieten als de mag leeg is.
Dankuwel alvast.
Goed om te horen dat je blij bent met je wolverine mtw!
Je kan vaak een qd suppresor/flash hider kopen, deze kan je dan makkelijk erop/eraf halen.
Alleen suppresors dempen vaak niet goed (standaard) hiervoor kan je inserts kopen: https://com-bat.nl/3d-printed-parts/4133-suppressor-internal-voor-35mm-covert-tactical-dempers.html ik heb zelf deze. En mn demper is super stil nu.
Qua regulator met de wolverine high pressure kan je hogere psi gebruiken (handig als je in de toekomst een sniper op hpa wilt).
En voor de mags gebruik ik zelf pts epm's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Neander