Pas is binnen, tijd om te gearen + eerste replica!

Ik heb wat gear van mijn vader gekregen. Alleen vraagje, er staat "korps mariniers" aan de zijkant van de schouders. Moet ik dat eraf halen? Ik heb ergens gelezen dat het niet mag?

Ik heb wat gear van mijn vader gekregen. Alleen vraagje, er staat "korps mariniers" aan de zijkant van de schouders. Moet ik dat eraf halen? Ik heb ergens gelezen dat het niet mag?

Mag wel zolang het alleen op de skirm zelf wordt gedragen. Staat ergens in de reglementen of statuten van de NABV, artikel 7.

• Leuk
Waarderingen: Stey
Je hoeft de straatnaam er niet af te halen.
Ook buiten een skirm zou je ermee mogen lopen, of je het wil is een ander verhaal.

Uit respect zou je de straatnaam kunnen verwijderen, maar dat is een eindeloze discussie.

Persoonlijk vind ik het minder erg dan dat je rangonderscheidings tekens draagt welke je niet verdiend hebt. Of de baret met anker.

Naamplaatjes zou ik eraf halen, dat is gewoon netjes. De rest kan je echt wel laten zitten hoor, al die 'stolen valor' onzin mag lekker in de V.S. blijven van me. Het is uber duidelijk dat we geen echt militairen zijn die echt deel zijn van: G.R.U., S.A.S, Navy seals, Rangers, Marines, mariniers etc. etc. . Iedereen die je daar moeite over geeft is iets te serieus bezig of iets te geinves

Ben zelf in het bezit van een Krytac Mk2 Tridant SPR / PDW combo dit setje bevalt prima past binnen je budget. Voordeel hieraan is dat je de PDW makkelijk voor CQB kunt gebruiken en SPR voor buiten

Ben zelf in het bezit van een Krytac Mk2 Tridant SPR / PDW combo dit setje bevalt prima past binnen je budget. Voordeel hieraan is dat je de PDW makkelijk voor CQB kunt gebruiken en SPR voor buiten

Hier heb ik ook aan gedacht. Maar ik heb mijn keuze al gemaakt :cool: