pistol probleem

Ruben Adriaensen

Well-Known Member
1 apr 2015
49
3
Trophies
3
hallo mensen

nu ik mijn sniper besteld heb heb ik nog een vraagje.

ik heb thuis 2 pistolen liggen die ik beide heel fijn vind om te schieten, met als nadeel dat ze heel erg het afkoelende effect hebben en door mijn gas vreten als jewelste.

de 1e is een classic army 1911 a1 met single stack mag (dun)
en de 2e is een hi capa (5.1mags) (we tech denk ik heb hem 2e hands gekocht)

de classic army gaat na zijn eerste halve mag al vloeibaar gas spuiten en het word met elk ander mag dat er doorheen gaat erger
de hi capa heeft de neiging te blijven hangen met name als ik de co2 mags ga gebruiken met als gevolg een heel patroon leeg

zijn hier oplossingen voor bekend die diy thuis te doen zijn zonder al te veel kosten?
het zou zonde zijn als een nieuwe sidearm zou moeten halen als ik er al 2 heb liggen die op mijn probleem na best fijn zijn

1911 single stacks ga je zodra het kouder wordt niks aan hebben, zeker niet als het ook nog gegoten potmetal sledes zijn. Dus vergeet dat ding maar.

Je we-hicapa: blijft de slede naar achteren hangen? Beschrijf even iets preciezer wat er gebeurd.

1911 single stacks ga je zodra het kouder wordt niks aan hebben, zeker niet als het ook nog gegoten potmetal sledes zijn. Dus vergeet dat ding maar.

Je we-hicapa: blijft de slede naar achteren hangen? Beschrijf even iets preciezer wat er gebeurd.

van de hi capa blijft de slede hangen op de hamer waardoor die niet helemaal terug schuift dan moet ik hem met de hand even doorduwen voordat ik verder kan schieten. dit heeft hij meestal met de co2 magazijnen die ik heb. met het green gas magazijn heeft hij er weinig/geen last van. overigens lekken de valves van de co2 magazijnen en blijven ze soms ook hangen dus kan het probleem daar door komen denk ik

wat zou een goed alternatief sidearm zijn voor een sniper op het veld? elektrisch pistool? of gewoon een betrouwbaar gas pistool

Ik persoonlijk ga voor gas. Elecktrisch kan ook maar als het echt koud is zijn diens accu's ook snel leeg, meestal wel lekker stil.

Betrouwbaar gas kom je bij TM uit. Plastic slede is licht en minder vatbaar voor kou. Kies wel een doublestack. Persoonlijke aanraders: hi capa, glock, m&p en p226e2
Nog betrouwbaarder, maar wel erg lomp is de TM mk23 non-blowback. Is vrij prijzig maar volgens mij is er ook een kopie van op de markt. Durf over die kopie alleen geen kwaliteitsuitspraken te doen want ik heb deze nog niet in mn handen gehad.

TM Glock is ook betrouwbaar imo, STTI Mk23 is idd een goeie optie. 40 Euro, stop er een flat hop in en schiet er zware bbs mee en omdat je geen blowback hebt, heb je minder FPS loss en kan je die makkelijk verschieten. Met een flat hop en goeie zware bbs schiet je makkelijk 40-50m en dan zijn er nog meer upgrades zoals een TDC hop up cover en etc. en dan kan je er makkelijk net zover mee schieten als een goede AEG.

TM high capa, compleet standaard, schiet met .28 maar kan zelf zonder problemen .32 aan.
schiet achterlijk precies en ook achterlijk ver voor een volledig standaard ding.
Heb er zelf spijt van dit ding nooit eerder te hebben gekocht, en geld heb verspilt aan andere goedkope meuk.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Echter Vladimir. Is dit wel een TM met smalle magazijnen, en heb je snel last van cool down. Ik heb de TM night warrior, en Kent dit probleem ook met de smalle magazijnen.

Ik ben na het gezeur met mijn glock ook overgestapt op TM. Mensen vinden het minder realistisch aanvoelen omdat het geen metalen slede heeft, maar uit de doos schieten ze echt heerlijk.
Met mijn P226E2 kan ik ook makkelijk zware bb's schieten, alleen is het bijvullen van de mags met gas een beetje vaag. Bij WE hoor je niks als je de mags bijvult, en bij mn TM mags hoor je een hoop gesis bij het vullen en lijkt het soms alsof er gas naast spuit (nuprol bussen met metalen nippel).

Komt doordat TM geen rubberen ringen in hun fill valves, waar de meeste dat wel doen.
Maar dit zou een beveiliging tegen over druk kunnen zijn.

Dat sissen van gas met Nuprol bussen komt mij zeer bekend voor.
Een klein o-ringetje over de metalen vulpijp van de fles schuiven schijnt te helpen maar vind ze eerst maar eens zo klein.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Echter Vladimir. Is dit wel een TM met smalle magazijnen, en heb je snel last van cool down. Ik heb de TM night warrior, en Kent dit probleem
ook met de smalle magazijnen.

Ik ben helaas wel een behoorlijke fan van de Colt 1911's.
Dus als ik deze nu errug mooi vind en die wil hebben ondanks het cool-vries probleem.......?
Ik gooi er wel een warmte element omheen of zo of in mijn pistool mag pouches.

Bij Firesupport.UK hebben ze nog TM G17 Glocks, voor de mensen die er nog een willen scoren ;)

Ben zelf ook erg blij met mn Marui Glock, hijs nog helemaal stock en schiet strak. En is betrouwbaar, precies wat ik zoek.

De High-Capa is ook een vette side-arm en heb ook veel goeds erover gehoord.

• Leuk
Waarderingen: Ruben Adriaensen
Bij Firesupport.UK hebben ze nog TM G17 Glocks, voor de mensen die er nog een willen scoren ;)

Ben zelf ook erg blij met mn Marui Glock, hijs nog helemaal stock en schiet strak. En is betrouwbaar, precies wat ik zoek.

De High-Capa is ook een vette side-arm en heb ook veel goeds erover gehoord.

zijn die glocks met green gas of co2? stond op de website niet bij.

ik heb eens de we g17 gehad via een vriend van mij. die had er 2 gekocht in een uitverkoop van gebruikte en lange voorraad replicas maar die die schoten beide zeer slecht. na er 1 gekannibaliseerd te hebben deed er een het weer maar nog steeds bar slecht

welke ervaringen hebben jullie met de WE tech glocks? heb gelezen dat ze in de jaren flink verbeterd zijn vooral met de gen 4.
een tm ligt even buiten het bereik voor me aangezien mijn nieuwe sniper al het hele budget heeft opgemaakt